Канстанцін Максімюк

Скончыў Маскоўскі энергетычны інстытут (спецыяльнась - інжынер-даследчык), а таксама Venerable English College (спецыяльнасць: перакладчык у галіне прафесійных камунікацый).

Больш за 10 год працы на рынку камунікацый (працаваў у PR, журналістыцы, галіне арганізацыі мерапрыемстваў). Уваходзіць у лік самых цытуемых СМІ экспертаў рынку.

Саўладальнік агенцтва інтэграваных камунікацый «Новы інтэрнэт» (частка ГК «КРОС»). Адзін са спецыялістаў, якія стаялі ля вытокаў рынку камунікацый у сацыяльных медыя ў СНД (у SMM з 2005 года).

Аўтар кнігі «Новы інтэрнэт для бізнесу».

Выкладае ў Вышэйшай школе эканомікі, кансультуе чыноўнікаў, бізнэсоўцаў і зорак шоу-бізнесу.

Выступае на такіх канферэнцыях, як «Стратегия лидерства», «Нестандартные виды маркетинговых коммуникаций», «Нестандартные виды маркетинга», Форум по рекламе и маркетингу «В новый год с новыми идеями» і іншых.

Выступаў з дакладамі «ROI і KPI у сацыяльных медыя – міфы і праўда» і «Як рабіць SMM. Прыклады і антыпрыклады» на канферэнцыі «Прасоўванне бізнесу ў інтэрнэце. Асноўны інстынкт» і Дні адкрытых дзвярэй Групы кампаній Webcom Media®.

Заснавальнік музычнага праекта «Пінжакі» (радыёратацыі, дуэты з зоркамі, некаторыя хіты ў караоке) і экс-вядучы ТБ-шоу пра інтэрнэт «Жывое асяроддзе» на Russia.ru.

Публікуецца і цытуецца ў наступных СМІ: Forbes, «Ведамасці», «Камерсант», «РБК-Daily», «Эксперт», «Кампанія», «Сакрэт фірмы», Cossa.ru і інш.

Гуляе ў валейбол і гольф, збірае музычныя інструменты і тэатральныя афішы.

x