Кіраванне стаўкамі


Кантэксная рэклама — гэта бесперапынны аўкцыён. Усё большая колькасць кампаній пачынае скарыстоўваць кантэксныя рэкламныя абвесткі  для продажу сваіх тавараў і паслуг. Іншымі словамі, увесь час павялічваецца колькасць кампаній, якія хочуць дэманстраваць кантэксную рэкламу па аднолькавых словах. Як вынік бесперапынна растуць стаўкі за пераход карыстальніка па рэкламнай аб'яве.

Наша задача пры вядзенні рэкламнай кампаніі — прыцягнуць на сайт рэкламадаўцы максімальную колькасць патэнцыйных кліентаў пры мінімальных выдатках.

Для таго, каб рэкламная кампанія была максімальна эфектыўнай, неабходны бесперапынны кантроль, які ўключае:
 
  • аналіз эфектыўнасці кожнай аб'явы;
  • штодзённы маніторынг статыстыкі паказаў;
  • адключэнне неэфектыўных пляцовак;
  • павышэнне альбо паніжэнне кошта за клік і інш.
Змяняем кошт за клік для кожнага асобна ўзятага слова.



Не падабаецца пляцоўка, няма альбо мала клікаў — не рэкламуемся на ёй.


 
Кожны дзень праводзіцца маніторынг зменаў коштаў за клік, пазіцый паказу аб'явы, на падставе чаго ўносяцца карэктывы ў параметры правядзення кантэкснай кампаніі.

Webcom Media® з'яўляецца сертафікаваным агенцтвам сістэм кантэкснай рэламы Яндекс.Директ і Google AdWords
 


 

Webcom Media® является сертифицированным агентством самых влиятельных систем контекстной рекламы. Аттестованное агентство Аттестованное агентство Аттестованное агентство Аттестованное агентство Аттестованное агентство
x