Сумоўе
Спецыяліст па інтэрнэт-маркетынгу кампаніі «Руптур» Сяргей Чыжык.
Пры выбары партнёра па прасоўванні мы глядзелі на тое, каб гэта не было выключна тэхнічнае супрацоўніцтва, але яшчэ і супрацоўніцтва ў комплексе
Мы мусім змяняцца, прычым чым далей, тым хутчэй, з усё больш жвавым тэмпам. Нашы партнёры – Webcom Media, дзякуй ім вялікае, заўсёды падказваюць, трымаюць нас у курсе падзей.

Наталля Аляксандраўна Маханько, дырэктар Міжнароднага дабрачыннага фонду дапамогі дзецям.
Дзякуй вам!
Гэта здорава, калі сацыяльна адказны бізнес гаворыць: «Так, мы будзем супрацоўнічаць з вамі і дапамагаць на бязвыплатнай аснове!»

Начальнік групы інтэрнэт-праектаў кампаніі «Алютэх» Аляксандр Рыжкоўскі
Вопыт падрадчыка для нас – прыярытэт №1, таму што цана пытання і рызыкі вельмі вялікая
На мой погляд, важным фактарам у ацэнцы нашага супрацоўніцтва з’яўляецца яго тэрмін, які складае больш за 10 год.

Намеснік дырэктара па маркетынгу «Атлант-М Холпі» Элла Шляга.
Наш сайт паспяховы не таму, што ён асаблівы, а таму, што на яго працуе пошукавая сістэма
Я, як кіраўнік, магу сказаць дзякуй за эфектыўную дапамогу ў рэалізацыі нашай стратэгіі.

Зміцер Залатароў, дырэктар прыватнага прадпрыемства «Форэвэр-Мобіл»
Я стараюся не ўмешвацца ў seo-прасоўванне, яно працуе, а я гляджу справаздачы.
Як я ацэньваю па справаздачах, прасоўванне ідзе даволі паспяхова – больш за 70% запытаў на апошні месяц знаходзіцца ў ТОП-10.

Дырэктар ТАА «Бенефіт бай» Аляксандр Скрабоўскі
Зараз каля 60% наведнікаў сэрвіса прыходзяць з пошукавікаў альбо па кантэкстнай рэкламе
Мы абралі Webcom Media хутчэй не з-за нейкіх прынцыпова выгодных умоваў, а з-за ўпэўненасці ў тым, што гэта кампанія справіцца з задачамі

x