Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Перавагі і недахопы


Карыстальнік выяўляе інтарэс да тавара альбо паслугі, набіраючы яе назву ў пошукавай сістэме. Пасля ён пераходзіць на сайты, што адлюстроўваюцца ў пошукавай выдачы.

Такім чынам, пошукавае прасоўванне прыцягвае на сайт менавіта тых, хто зацікаўлены ў прадуктах альбо паслугах, што прапаноўваюцца на сайце, рэкламны бюджэт не траціцца на нямэтавую аўдыторыю. Гэта асноўная перавага данай паслугі. Аднак з гэтага толькі пачынаецца спіс плюсаў кантэкснай рэкламы.

Перавагі:

  • колькасць наведнікаў не залежыць ад бюджэта;
  • доўгатэрміновасць эфекта;
  • натуральны рост спісу запытаў, што прасоўваюцца, без павелічэння выняткаў;
  • паляпшэнне агульнага іміджу кампаніі;
  • нізкі кошт аднаго карыстальніка.

Аднак пошукавае прасоўванне сайта мае і свае недахопы.

Недахопы:


  • вынік адкладзены ў часе;
  • карэктывы ў рэкламнай кампаніі патрабуюць часу;
  • магчымыя нестабільныя пазіцыі.

Параўнаем пошукавае прасоўванне і кантэксную рэкламу:


Пошукавае прасоўванне
Кантэксная рэклама
Доўгатэрміновасць эфекта Пры спыненні рэкламнай кампаніі плынь кліентаў спыняецца
Вынік адкладзены ў часе Імгненны вынік
Колькасць наведвальнікаў не залежыць ад бюджэта Аплата за клік, то бок за кожнага наведвальніка сайта
Змены ў рэкламную кампанію патрабуюць часу Магчымасць аператыўных зменаў у ход рэкламнай кампаніі
Натуральны рост спісу запытаў без павелічэння выняткаў Рост спісу ключавых запытаў павялічвае выняткі на рэкламную кампанію
 Магчымая нестабільнасць пазіцый Фіксаваная пазіцыя размяшчэння




















Як вынікае з табліцы, у кожнага віда рэкламы ёсць свае перавагі і недахопы. Калі выкарыстоўваць кантэксную рэкламу і пошукавае прасоўванне адначасова — яны будуць дапаўняць адно аднога. Гэта дазволіць дасягнуць максімальнай эфектыўнасці рэкламнай кампаніі.

 


x