Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Віды аплаты


 
У рамках супрацоўніцтва па пошукавым прасоўванні мы можам прапанаваць вам некалькі варыянтаў аплаты.

Перадаплата + калькуляцыя

Пры такім варыянце аплаты наша супрацоўніцтва будзе падзелена на два этапы.

У перыяд, пакуль сайт набірае «вагу» (праводзяцца першасныя працы па знешняй і ўнутранай аптымізацыі), будзе здзяйсняцца перадаплата.
На другім этапе аплата паслуг складаецца з аплаты па факце знаходжання ключавых слоў у ТОПе (за пазіцыі) і базавага плацежа. 

Прасоўванне з аплатай па факту мае на ўвазе складанне калькуляцыі за кожны дзень знаходжання ў ТОП-10, г. зн. прасоўванне па словах.  Пры гэтым кожнаму запыту прысвойваецца свой кошт, які вы павінны выплаціць толькі ў тым выпадку, калі запыт у гэты дзень выводзіўся ў ТОП. 
 

Базавы плацёж служыць фінансавай страхоўкай для падтрымкі вашага рэсурса на высокіх пазіцыях у пошукавай выдачы. Памер дадзенага плацяжу ўсталёўваецца ў індывідуальным парадку ў залежнасці ад складанасці праекта, аднак, як правіла, складае каля 50% ад перадаплаты.
 
Асноўная перавага такога тыпу супрацоўніцтва – у яго празрыстасці: вы аплочваеце толькі рэальны вынік, што стымулюе кампанію працаваць з максімальнай эфектыўнасцю.

Пагадзінная аплата спецыялістаў

Такі варыянт аплаты прадугледжвае наступную схему калькуляцыі выдаткаў. 

На этапе ўзгаднення мы ацэньваем колькасць гадзін, якія неабходна затраціць камандзе экспертаў (SEO-аналітык, SEO-эксперт, SEO-спецыяліст, персанальны акаунт-менеджэр, спецыяліст па спасылачным асяроддзi, капірайтар) для прасоўвання вашага рэсурса. Зыходзячы з разлічанага часу і кошту працы спецыялістаў за гадзіну працы вылічваецца агульная сума выдаткаў.
 
Пры заключэнні дагавору ўказваецца максімальны бюджэт прасоўвання, перавышэнне якога магчыма толькі пасля дадатковых узгадненняў з кліентам. 
 
Пагадзінная аплата працы спецыялістаў прадугледжвае строгую штомесячную справаздачнасць, на падставе якой будуюцца ўзаемаразлікі, а таксама плануецца праца на наступны месяц. 
 
Такім чынам, вы заўсёды будзеце ў курсе таго, якія задачы вырашаюцца нашымі спецыялістамі на дадзены момант і які іх вынік. 

Перавагай такога варыянта з’яўляецца абсалютна празрыстая і зразумелая схема аплаты, якая дазваляе вам цалкам кантраляваць выдаткі, аб’ём працы і вынік.
 

Фіксаваная аплата – па факце або перадаплата

Аплата ў фіксаваным памеры зручная для вялікіх кампаній і буйных арганізацый, дзе планаванне выдаткаў ажыццяўляецца цэнтралізавана і прагназуемы бюджэт не можа змяняцца на працягу пэўнага перыяду. 
 
У дадзеным выпадку кошт паслуг застаецца пастаянным нават у выпадку непрадбачаных выдаткаў і неабходнасці дадатковых выдаткаў для прасоўвання (выкліканых, напрыклад, зменамі ў алгарытмах пошукавых сістэм). 
 
Фіксаваная аплата можа ажыццяўляцца па факце (напрыканцы справаздачнага перыяду) або ўносіцца ў якасці перадаплаты (у пачатку месяца).

Аплата па трафіку 

Прасоўванне сайта па трафіку пераважна ў першую чаргу для буйных парталаў, залогам поспеху якіх з’яўляецца высокая наведвальнасць.
 
Нашы менеджэры змогуць дэтальна пракансультаваць вас адносна варыянтаў аплаты, якія максімальна падыходзяць вашаму рэсурсу.

 


x