Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Аптымізацыя сайта


Аптымізацыя сайта — комплекс мерапрыемстваў, што праводзяцца над структурай сайта для паляпшэння яго ўзаемадзеяння з пошукавымі сістэмамі.

Умоўна працэс аптымізацыі сайта можна падзяліць на 3 этапы:

  Унутраная аптымізацыя сайта ўключае:
  • размеркаванне ключавых словаў па старонках;
  • рэдагаванне тэга «title» кожнай са старонак у адпаведнасці з ключавымі запытамі;
  • рэдагаванне апісанняў (тэга «description») старонак сайта;
  • рэдагаванне кода сайта, выпраўленне памылак для паляпшэння індэксацыі пошукавымі робатамі;
  • праца з тэкставым напаўненнем старонак, рэдагаванне ўжо наяўных тэкстаў, напісанне новых.


Знешняя аптымізацыя сайта ўключае:

  • рэгістрацыю вашага сайта ў пошукавых сістэмах і каталогах, у тым ліку, аднясенне сайта да патрэбнага вам рэгіёна, у якім вы хочаце яго прасоўваць;
  • стварэнне і размяшчэнне спасылак на ваш сайт на віртуальных пляцоўках патрэбнай тэматыкі. Колькасць спасылак у кожным выпадку вызначаецца індывідуальна;
  • напісанне рэкламных артыкулаў, прэс-рэлізаў для размяшчэння на спецыялізаваных рэсурсах.

Вынікам прафесійна праведзенай пошукавай аптымізацыі сайта стане дасягненне рэлевантнасці старонак сайта па ключавых словах; карэктная індэксацыя рэсурса пошукавымі сістэмамі, а галоўнае, ваш сайт патрапіць у лідары пошукавай выдачы па патрэбных запытах.

Падчас аптымізацыі сайта можа стацца, што на ім не будзе ставаць кантэнту для прасоўвання пэўных запытаў. У гэтым выпадку мы праінфармуем вас пра тое, які тэкст павінен быць на старонцы. Калі ў вас няма магчымасці самастойна стварыць кантэнтнае напаўненне, нашы спецыялісты могуць напісаць арыгінальныя і цікавыя тэксты. Таксама вы можаце падаць нам дадатковую інфармацыю пра вашу прадукцыю і паслугі, а мы апрацуем яе ў адпаведнасці з патрабаваннямі па аптымізацыі сайта. Перад размяшчэннем усе тэксты будуць узгадняцца з вамі.
 

Не існуе стандартнай аптымізацыі сайта, стратэгія прасоўвання ўнікальная для кожнага канкрэтнага праекта. Тэрміны аптымізацыі сайта залежаць ад канкурэнтнасці тэматыкі, колькасці запытаў і мноства іншых фактараў.

  

Падтрымка выніку


Этап падтрымкі вельмі істотны.
Пасля пошукавага прасоўвання, раскруткі сайта і вывядзення яго на лідуючыя пазіцыі пошукавай выдачы неабходна працягваць працу па замацаванні і падтрымцы дасягнутага выніку.

Калі праграма прасоўвання будзе прыпынена, пазіцыі сайта будуць паступова пагаршацца. Гэта адбываецца з прычыны актыўнай дзейнасці з боку канкурэнтаў па прасоўванні сваіх інтэрнэт-рэсурсаў, а таксама з прычыны змены алгарытмаў працы пошукавых сістэм — дасягнуты вынік будзе згублены.



Для замацавання выніку патрэбныя наступныя меры:

  • аналіз алгарытмаў ранжыравання сайтаў пошукавымі сістэмамі;
  • абнаўленне і ўдасканаленне тэхналогій прасоўвання і аптымізацыі сайта;
  • карэкціроўка спісу ключавых слоў з улікам змен у вашым сектары рынку;
  • папаўненне рэсурсу актуальнай інфармацыяй, цікавымі тэматычнымі артыкуламі;
  • карэкціроўка спісу пляцовак для размяшчэння рэкламных артыкулаў;
  • вырашэнне тэхнічных задач;
  • пераразмеркаванне ключавых слоў па старонках сайта;
  • праца з тэкстамі спасылак;
  • змена шчыльнасці ключавых слоў у тэкстах;
  • аднаўленне ўнікальнасці тэкстаў;
  • праца са спасылкавым асяроддзем: карэкціроўка адмоўнага спасылкавага (калі да пачатку прац па прасоўванні спасылкі на сайт месціліся на «чорных» і «шэрых» рэсурсах);
  • выключэнне знешніх прычын накладання фільтраў на сайт, а таксама яго траплення у «бан» («чорны спіс»), прычынай чаму могуць стаць дзеянні канкурэнтаў і інш.

 


x