Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Як мы прасоўваем сайты


Прасоўванне сайта – гэта шматфактарны бесперапынны працэс, у якім задзейнічаны спецыялісты па аптымізацыі і юзабіліці, праграмісты і журналісты, аналітыкі.
Больш як 14-гадовы досвед аптымізацыі сайтаў і адладжаны бізнес-працэс дазваляе нам дабівацца самых высокіх вынікаў прац.
 
Як адбываецца праца над новым праектам?
 
Пасля таго, як дамова на прасоўванне сайта падпісаная, першапачатковая аплата ўнесена і атрыманы доступы да cms і ftp, праект передаецца ў работу.
 
Адначасова з гэтым вы атрымліваеце доступ ў Кліенцкую частку Webcom Media®, якая дапаможа вам адсочваць ход прац па вашым праекце: ад фінансавай і іншай дакументацыі да падрабязных справаздач і дынамікі пазіцый па кожным запыце.

 
 
 

Падрабязней з Кліенцкай часткай вы можаце азнаёміцца ў раздзеле Справаздачы.
 
1. Назначэнне каманды для вядзення праекта
 
За сайтам замацоўваецца каманда аптымізатараў, якая складаецца з кіраўніка (цімлідара, team lead), некалькіх тэхнічных спецыялістаў і персанальнага менеджара.
 
Кіраўнік каманды не толькі праводзіць аналіз сайта і зацвярджае план прац па прасоўванні рэсурса, але і каардынуе працу як сваёй групы, так і ўзаемадзеянне з іншымі вузкімі спецыялістамі (праграмістамі, аналітыкамі, журналістамі і г.д.).
 
Персанальны менеджар адказвае за ўзаемадзеянне з Замоўцам. Ён заўсёды здольны адказаць на любыя пытанні па праекце, патлумачыць незразумелыя тэхнічныя моманты працэсу аптымізацыі, дапамагчы разабрацца і прааналізаваць статыстыку, а таксама даць парады па ўдасканаленні сайта. Зносіны са спецыялістам адбываюцца праз бяспечную сістэму перапіскі, інтэграваную ў кліенцкую частку. Пры атрыманні новага паведамлення вы будзеце атрымліваць SMS, што дапаможа вам заўсёды заставацца ў курсе важнай інфармацыі, якая датычыцца вашага праекта.
 

Персанальны менеджар – гэта ваш чалавек у нашай кампаніі.
 

2.
  Аналіз сайта і распрацоўка стратэгіі
 
На гэтым этапе камандай, у супрацоўніцтве з аналітычным аддзелам, праводзіцца аналіз цяперашняга стану рэсурса з пункту гледжання яго ўзаемадзеяння з пошукавымі сістэмамі. Таксама спецыялісты праводзяць аналіз сайтаў канкурэнтаў: метады прасоўвання, семантычнае ядро запытаў і г.д. На падставе гэтых дадзеных распрацоўваецца ўнікальная стратэгія прасоўвання рэсурса.
 
3. Аптымізацыя сайта
 
3.1. Праца з HTML-кодам з мэтай палепшыць індэксацыю сайта
 
Каманда рыхтуе спіс прац, якія неабходна правесці пад кодам сайта для яго аптымізацыі. Пасля, у залежнасці ад таго, які від супрацоўніцтва вам імпануе больш, нашы праграмісты або распрацоўшчыкі з вашага боку* ўносяць неабходныя выпраўленні на сайт. Як правіла, гэтыя змены не бачны звычайнаму карыстальніку, але вельмі істотныя для ўзаемадзеяння сайта з пошукавымі сістэмамі.
 
* У гэтым выпадку нашы SEO-спецыялісты падрыхтуюць дэталёвае тэхнічнае заданне, у якім будуць прапісаны ўсе неабходныя выпраўленні.
 
3.2. Праца са структурай пасадкавых старонак (паляпшэнне юзабіліці)
 
Каманда праекта аналізуе структуру ключавых старонак сайта з пункту гледжання размяшчэння інфармацыі на iм і распрацоўвае рэкамендацыі па перакампаноўцы элементаў. Асноўная задача каманды на дадзеным этапе – зрабіць сайт максімальна зручным і карысным для карыстальнікаў. Пры гэтым праца вядзецца ў першую чаргу над пасадкавымі старонкамі, аднак з уключэннем у працу спецыялістаў па юзабіліці мы можам правесці і поўны аналіз вашага рэсурса.
 
3.3. Паляпшэнне прадстаўленасці сайта ў пошукавых сістэмах
 
На гэтым этапе камандай вядзецца праца над павышэннем «прывабнасці» вашага сайта ў пошукавай выдачы. Для гэтага праводзіцца наладка сайта ў Google і Яндэкс.Вэбмайстры, а таксама аптымізуюцца сніпеты (сніпет – гэта кароткая інфармацыя, якая адлюстроўваецца ў пошукавай выдачы ў якасці апісання вашага рэсурса). Гэты пункт моцна звязаны з этапам 3.2, таму што калі карыстальнік, што перайшоў на сайт з пошукавай выдачы, знайшоў адказ менавіта на вашым рэсурсе, ён больш не вернецца ў пошукавую выдачу. Гэта, у сваю чаргу, пакажа пошукавай сістэме карыснасць вашага сайта, што ў далейшым станоўча адаб’ецца на яго пазіцыях.
 
3.4. Праца з тэкстамі сайта
 
Каманда рыхтуе для журналістаў заданне па напісанні новых і змяненні старых тэкстаў для прасоўваемых старонак. Змяняюцца тэксты з улікам слоў, па якіх прасоўваецца сайт. Калі вы хочаце, каб ваш сайт знаходзіўся на высокіх пазіцыях па пэўных словах, для пошукавых сістэм важна, каб гэтыя словы сустракаліся ў тэкстах на сайце.
 
Прыклад:
 
Ваша кампанія займаецца продажам аўташын. Па статыстыцы, карыстальнікі часцей называюць шыны пакрышкамі. Таму вы хочаце, каб карыстальнік пры ўводзе ў пошукавую сістэму «пакрышкі», бачыў ваш сайт адным з першых. Але вы не хочаце выкарыстоўваць слова «пакрышкі» ў тэкстах, і ў вас паўсюль напісана «аўташыны». Гэта, вядома, словы-сінонімы і любы чалавек гэта разумее. Але пошукавыя сістэмы зроблены інакш*. Іх задача – даць найбольш дакладны адказ на запыт карыстальніка. І калі ён шукае «пакрышкі», то яму будуць паказваць сайты, дзе напісана менавіта пра пакрышкі.
 
*Паступова пошукавыя сістэмы «вучацца» распазнаваць сінонімы, аднак ў найбольш канкурэнтных тэматыках усё ж неабходна ўзгадваць ключавыя словы менавіта ў пажаданых фармуліроўках.
 
Падрыхтаваныя нашымі журналістамі тэксты адсылаюцца вам на ўзгадненне. І толькі пасля таго, як яны зацверджаны з вашага боку, змененыя тэксты размяшчаюцца на сайце.
 
Калі ж у вас ёсць штатныя капірайтары, якія глыбока разбіраюцца ў вашай тэматыцы, мы можам падрыхтаваць для іх дэтальнае заданне, у адпаведнасці з якім яны змогуць напісаць тэксты, якія будуць ацэньвацца як рэлевантныя не толькі наведвальнікамі вашага рэсурса, але і пошукавымі машынамі.

4. Праца са спасылкамі
 
Праца са спасылкамі – вельмі істотная частка прасоўвання, якая, аднак, паступова губляе сваё прыярытэтнае значэнне, саступаючы месца іншым фактарам.
 
Разам з тым, характар спасылкавага акружэння застаецца істотным складникам паспяховасці прасоўвання рэсурса.
 
Пошукавыя сістэмы ацэньваюць якасць і колькасць сайтаў, якія паставілі спасылку на ваш рэсурс. Калі гэтыя сайты «аўтарытэтныя» для пошукавых сістэм, яны лічаць ваш сайт цікавым для карыстальніка і размяшчаюць яго на высокіх пазіцыях.
 
Наша мэта – зрабіць так, каб на ваш сайт правільна спасылалася патрэбная колькасць іншых сайтаў. Калі гэтых спасылак будзе мала – сайт не зойме высокіх пазіцый. Калі спасылак будзе занадта шмат або яны будуць прадстаўлены не з патрэбных сайтаў або няправільна, то сайт таксама будзе знаходзіцца на невысокіх пазіцыях.
 
5.  Аналітыка і карэктыроўка стратэгіі прасоўвання
 
У працэсе прасоўвання пастаянна аналізуецца статыстыка наведванняў вашага сайта. Вызначаецца, як павялічваецца наведванне рэсурса, як паводзяць сябе на сайце наведвальнікі, якія прыйшлі сюды з пошукавых сістэм па пэўных ключавых словах. Аналіз паводзінаў карыстальнікаў дазваляе нам ацаніць эфектыўнасць падабраных ключавых слоў і пры неабходнасці карэктаваць гэты спіс.
 
Аналітычным аддзелам праца вядзецца ў двух напрамках:
а) аналіз вынікаў прац над канкрэтным рэсурсам, ацэнка эфектыўнасці і карэкціроўка стратэгіі;
б) аналіз пошукавых сістэм у цэлым.
 
У першым выпадку размова ідзе не толькі пра ацэнку праведзеных мерапрыемстваў, але і пра пастаноўку новых мэтаў і вызначэнне шляхоў іх дасягнення, а таксама канцэнтрацыі намаганняў на ключавых напрамках вашага бізнесу.
 
Акрамя гэтага, супрацоўнікі аналітычнага аддзела ацэньваюць эфектыўнасць запытаў, па якіх прасоўваецца рэсурс, адбіраюць лепшыя з іх і прапануюць лепшыя, якія прывядуць на сайт мэтавых наведвальнікаў.
 
У другім выпадку ўвага аналітыкаў сканцэнтравана непасрэдна на алгарытме працы пошукавых сістэм, тут выпрацоўваюцца агульныя рэкамендацыі па прасоўванні рэсурсаў.
 
6. Справаздачнасць
 
Па справаздачах, якія вы можаце ўбачыць ў Кліенцкай частцы, вы зможаце адсочваць дынаміку пазіцый вашага сайта ў пошукавых сістэмах, інфармацыю пра крыніцы наведванняў яго, ключавыя фразы, найбольш папулярныя старонкi, колькасць і крыніцы канверсіі і г.д.
 
Наша задача — не проста павялічыць наведвальнасць вашага сайта, а прывесці на яго вашых патэнцыйных кліентаў, якія будуць прыносіць вам прыбытак, робячы заказы. Толькі такое прасоўванне з'яўляецца сапраўды эфектыўным.
 

 

 


x