Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Наладка рэкламнай кампаніі


Наладка рэкламнай кампаніі ўяўляе сабой выкарыстанне розных функцый і інструментаў кантэкснай рэкламы. Асноўным такім інструментам з'яўляецца таргетынг (ад англійскага «target» — мэта).

Таргетынг служыць для больш дакладнага «скіравання» рэкламнай кампаніі на канкрэтную зацікаўленую аўдыторыю.

Існуе некалькі відаў таргетынгу:

  • геаграфічны таргетынг (дае магчымасць абмежаваць геаграфію паказаў. Напрыклад, толькі рэгіён Беларусь, Мінск, Брэст і г.д.);
  • часавы таргетынг (абмяжоўвае час і дні паказаў. Напрыклад: 8.00-19.00, пн.-пт. Мы нават можам улічыць ваш абедзенны перапынак);
  • бюджэтны таргетынг (дазваляе мэтазгодна выкарыстоўваць ваш бюджэт).

Кожная кантэксная сістэма мае пэўную колькасць таргетынгаў:

Яндэкс.Дырэкт геатаргетынг, часавы, бюджэтны;

Бегун геатаргетынг, часавы, бюджэтны, гендэрны, сацыяльны, па колькасці пераходаў;

Google AdWords геатаргетынг, часавы, бюджэтны, гендэрны, па ўзросту;

Галоўнае правільна скарыстоўваць гэтыя інструменты.

Прыклад:
 
Вы займаецеся вытворчасцю прадуктаў харчавання ў Беларусі, але хацелі б выйсці на расійскі рынак.

Для гэтага пры стварэнні рэкламнай кампаніі мы пазначаем рэгіён паказу «Расія». У гэтым выпадку вашыя аб'явы будуць паказвацца толькі расіянам.



Магчыма, вы вырашыце наадварот — папулярызаваць сваю прадукцыю на беларускім рынку, тады пазначаем рэгіён «Беларусь». Пры жаданні можна дэманстраваць аб'явы на замежныя краіны па ўсім свеце (Аўстралія, Еўропа, Амерыка, Азія...). Таксама мы можам абмежаваць час паказу вашых аб'яў.


 
Напрыклад, вы займаецеся кругласутачнай дастаўкай. Для вас ёсць сэнс дэманстраваць рэкламу кругласутачна.
 
Магчыма, вы рэкламуеце інтэрнэт-краму па продажы бытавой тэхнікі, які працуе з 8 раніцы да 8 вечара з выходным у нядзелю, тады вам мае сэнс абмежаваць час паказаў часам працы вашай інтэрнэт крамы.


 
Таксама ў нас ёсць магчымасць абмежавання бюджэту. Мы можам рэгуляваць не толькі кошт кліка і ўсталёўваць яе фіксаванай для кожнага ключавога слова, але і абмежаваць тыднёвыя выдаткі, усталяваўшы абмежаванне.
 
Таксама маецца віртуальная візітоўка, якая дазваляе пры адсутніасці сайта інфармаваць патэнцыйных кліентаў аб месцазнаходжанні, часе працы і кантактных дадзеных вашай кампаніі.

Для кампаній, у якіх ёсць свой сайт, гэта дадатковая магчымасць загадзя інфармаваць кліента аб тым, што яму можа прапанаваць рэкламная кампанія.
 
Аўтабюджэт — спецыяльная функцыя ў кантэкснай сістэме, што служыць для абмежавання  тыднёвага бюджэту на выдаткі па рэкламнай кампаніі.



Праца аўтабюджэту ў тым, каб аўтаматычна весці кампанію рэкламадаўцы на падставе зададзенага ім тыднёвага бюджэту. Кіраваць велічынёй ставак для кожнага ключавога выразу немагчыма, але можна  ўсталяваць абмежаванне — велічыню  максімальнага кошту на клік для ўсіх ключавых выразаў рэкламнай кампаніі.

Webcom Media® з'яўляецца сертафікаваным агенцтвам сістэм кантэкснай рэламы Яндекс.Директ і Google AdWords
 


x