Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Ключавыя словы


Ключавыя словы аснова ўсёй кантэкснай аб'явы. Менавіта ад ключавых слоў залежыць, наколькі эфектыўнай будзе ваша рэкламная кампанія. Для таго, каб падабраць правільныя ключавыя словы, трэба сыходзіць з таго, якія запыты часцей за ўсё ўводзяць карыстальнікі пры пошуку пэўных тавараў альбо паслуг.

Для эфектыўнага падбору ключавых слоў неабходна:

  • прааналізаваць статыстыку ключавых слоў за папярэдні месяц;
  • акцэнтаваць увагу на больш вузкіх запытах. Напрыклад, замест слова «рэклама» больш мэтазгодна будзе выкарыстоўваць «рэклама інтэрнэт» альбо «рэклама банэр»;
  • надзяліць увагу запытам з абдрукоўкамі, граматычным памылкам і слэнгу. Напрыклад, слова «карпаратыў» запрошваецца ў некалькіх варыянтах: «карпоратыў», «корпоратыў», «корпаратыў»,  «rfhgfhfnfo» (у ангельскай раскладцы). Што тычыцца слэнга, у прыклад можна прывесці выраз «праворульная машина». На форумах і ў блогах, у паўсядзённым жыцці людзі называюць яе «праворулька», «праворуля» і нават «прулька»;
  • выключыць са спісу лішнія ўдакладняльныя словы. Напрыклад, вы прадаяце мабільныя тэлефоны і пазначаеце ключавое слова «тэлефон», тады вашую аб'яву ўбачаць усе карыстальнікі, якія шукалі «спампаваць тэлефон, тэлефон гульня, тэлефон бясплатна, нумар тэлефона, тэлефон відэа, коды тэлефон, icq тэлефон» і г.д.
Апошні этап — вызначэнне і ўзгадненне рэкламуемых старонак і груп ключавых слоў, па якіх будуць паказвацца аб'явы.

Колькасць ключавых слоў залежыць ад таго, наколькі дакладна вы хочаце скіраваць сваю рэкламную кампанію.

Прыклад:

Прыклад правільнага і няправільнага падбору ключавых словаў

Напрыклад, вы займаецеся вытворчасцю і продажам вокнаў ПВХ у Мінску.
 
Няправільна Правільна
Вокны купіць вокны ў мінску
Вокны пвх купіць вокны пвх
Купіць вокны пластыкавыя вокны кошты
Вокны Мінск вытворчасць вокнаў у мінску
 
Выкарыстанне толькі папулярных запытаў без удакладняльных слоў прыводзіць да таго, што большая частка аўдыторыі будзе шукаць «акно windows», «драўляныя вокны», «упрыгожваем вокны»  і  іншыя запыты, не звязаныя з вашай спецыфікай, але ім будзе паказаная ваша абвестка.

У выніку гэтага эфектыўнасць вашай рэкламы паніжаецца, а кошт кліка павышаецца. Каб пазбегнуць такіх праблем, калі вы ўсё ж вырашыце выкарыстоўваць запыт «вокны», трэба ў якасці мінус-слоў выкарыстоўваць словы «windows», «драўляныя», «упрыгожваем» і ўсе словы, не звязаныя з вашай тэматыкай. 
 
Мінус-словы — гэта словы, на запыт з якімі рэкламная абвестка паказвацца не будзе. Выкарыстоўвайце мінус-словы да ключавых выразаў. У гэтым выпадку  змест у запыце карыстальніка акрамя ключавога выразу яшчэ і мінус-слоў выключыць паказы вашай аб'явы па такім запыце.

Калі да словазлучэння «рамонт аўтамабіля» дадаць мінус-слова «кнігі», аб'ява не будзе паказвацца па папулярным запыце «кнігі па рамонту аўтамабіляў». Калі вы вызначыліся з ключавымі словамі, самы час заняцца тэкстамі аб'яў.

Webcom Media® з'яўляецца сертафікаваным агенцтвам сістэм кантэкснай рэламы Яндекс.Директ і Google AdWords
 



x