×
Благодарим за обращение в компанию Webcom Media!
В течение часа наш менеджер свяжется с вами по указанному телефону. Коммуникация осуществляется в будние дни с 9.00 до 18.00
Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Кантэксная рэклама Google Adwords будзе карысная для ўсіх кампаній, якія імкнуцца асвоіць новыя рынкі з мінімальнымі ўкладаннямі і рызыкамі. Гэта выдатны інструмент для павелічэння трафіка на сайт, які можна выкарыстоўваць і для інфармавання сваіх кліентаў і партнёраў. Менавіта дзякуючы кантэкснай рэкламе вы зможаце аператыўна даносіць да іх інфармацыю аб новых паступленнях тавараў, аб акцыях, якія праводзяцца, аб зніжках і г.д. Іншымі перавагамі кантэкснай рэкламы з’яўляюцца:

  • дакладнае пападанне менавіта ў вашу мэтавую аўдыторыю. Пошукавая кантэксная рэклама Гугл паказваецца толькі тым карыстальнікам, якія ўводзяць запыт па тэме аб’явы;
  • хуткая аддача. Адразу пасля запуску рэкламы пачынаюцца паказы аб’яў патэнцыйным кліентам;
  • магчымасць аператыўна ўносіць змены. Кантэксная рэклама Google дазваляе ў любы момант адкарэктаваць бюджэт, аб'явы альбо стратэгію вядзення. Базавыя паказчыкі (сярэдняя цана кліку, CTR, вартасць пераходаў і т.п.) даступныя непасрэдна ў інтэрфейсе Google AdWords;
  • аплата толькі за канкрэтныя пераходы. Аплата ў пошукавай сістэме Google збіраецца не за паказы аб’яў, а за пераходы па іх рэальных карыстальнікаў. Для рэкламы ў кантэксна-медыйнай сетцы даступная аплата за паказы.



Як вымяраецца эфектыўнасць кантэкснай рэкламы ў Google AdWords?

Для ацэнкі эфектыўнасці кампаній кантэкснай рэкламы выкарыстоўваюцца спецыяльныя сэрвісы-лічыльнікі. Найбольш вядомы і шматфункцыянальны з іх – Google Analytics. Ён устанаўліваецца непасрэдна на старонках вэб-рэсурса рэкламадаўцы.


У прыватнасці, Google Analytics дазваляе:

– адсочваць колькасць наведвальнікаў, якія прыйшлі на сайт па канкрэтным ключавым слове;
– даведацца аб колькасці канверсій з рэкламных аб’яў;
– палічыць вартасць канверсіі;
– фіксаваць мапу пераходаў карыстальнікаў, каб вызначыць праблемныя старонкі і, напрыклад, уносіць на іх змены.

Таксама пры ацэнцы эфектыўнасці кантэкснай рэкламы неабходна ўлічваць паказчыкі з інтэрфейса Google Adwords, дзе паказваецца кошт кліка па аб’яве, пазіцыі аб’явы ў выдачы і інш. У любым выпадку паказчыкі з Google AdWords і Google Analytics неабходна аналізаваць у сукупнасці.

Вартасць кантэкснай рэкламы

Рэклама Google Adwords характэрная тым, што рэкламадаўца сам вырашае, які бюджэт ён гатовы на яе вылучыць. Для гэтага патрэбна толькі вызначыць пажаданую колькасць мэтавых наведвальнікаў. Кошт кліку па канкрэтнай аб’яве разлічваецца на падставе аўкцыёна і залежыць ад тэматыкі, рэгіёна, сезоннасці. Гэтыя фактары ўплываюць на ўзровень канкурэнцыі, і, такім чынам, на стаўкі і канчатковы кошт, які плаціць за пераход рэкламадаўца.

Што вы атрымаеце пры правядзеніі кампаніі не самастойна, а праз Webcom Media?

Webcom Media – сертыфікаванае агенцтва сістэмы кантэкснай рэкламы Google Adwords. Усім сваім кліентам мы гарантуем:

  • вядзенне рэкламных кампаній толькі сертыфікаванымі спецыялістамі сістэмы Google Adwords;
  • замацаванне за кожным праектам персанальнага менеджэра, які заўсёды даходліва і кампетэнтна адкажа на любыя пытанні, якія ўзнікаюць у рэкламадаўцы;
  • доступ да абароненай кліенцкай часткі, дзе размяшчаюцца розныя справаздачы па кампаніях, якія праводзяцца.

Таксама адзначым, што кампанія Webcom Media – пераможца Міжнароднага фестывалю-конкурсу «Выбар года» з 2013 па 2016 год. Па яго выніках мы былі прызнаныя Агенцтвам пошукавага маркетынгу №1 у Беларусі. Настолькі высокая адзнака дасягненняў кампаніі – лепшае пацвярджэнне нашага прафесіяналізму.

Калі вам патрэбна рэклама Гугл Адвордс у Мінску і вы жадаеце, каб яе бачылі патэнцыйныя кліенты з многіх іншых гарадоў і краін, Webcom Media – да вашых паслуг!

x
www.promo-webcom.by