Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Прасоўванне «маладых» сайтаў


Раней ці пазней кожнаму аптымізатару даводзіцца прасоўваць «малады» сайт. Задача гэта няпростая, з мноствам незразумеласцей і «падводных камянёў». І нават вопытны SEO-спецыяліст далёка не ва ўсіх сітуацыях упэўнены, якую стратэгію для эфектыўнага прасоўвання яму лепш узяць на ўзбраенне. У гэтым артыкуле мы падзелімся сваім досведам і падрабязна распавядзём пра тое, як павінна ажыццяўляцца прасоўванне «маладога» сайта.

Які сайт можна лічыць «маладым»?

У першую чаргу давайце вызначымся, што хаваецца за выразам «узрост сайта» і якія інтэрнэт-рэсурсы прынята лічыць «маладымі».

З пункту гледжання пошукавых сістэм пад узростам сайта маецца на ўвазе ўвесь час, на працягу якога ён прысутнічае ў інтэрнэце з моманту першай індэксацыі.

Па нашым меркаванні, пад вызначэнне «маладога сайта» трапляюць:
- новыя сайты на новых даменах;
- новыя сайты на старых даменах, адказы сервераў якіх былі 404 Not Found.

Асноўныя цяжкасці, якія ўзнікаюць пры прасоўванні маладых праектаў

Неэфектыўнасць «канвеерных» метадаў аптымізацыі
Перад тым як прасоўваць малады сайт, яго ўнутраную структуру трэба дасканала прапрацаваць. На гэта можа спатрэбіцца дастаткова шмат часу, таму «канвеерны» падыход да прасоўвання, калі SEO-спецыяліст толькі ў вялікай колькасці купляе спасылкі і практычна не займаецца ўнутранай аптымізацыяй, у гэтым выпадку не працуе.

Тэрмін вываду сайта ў ТОП вельмі складана спрагназаваць.
Прасоўванне маладога сайта вельмі ўскладнена тым, што SEO-спецыяліст не можа імітаваць стратэгіі прасоўвання паспяховых канкурэнтаў. Замест гэтага ён мусіць павышаць значнасць сайта пры дапамозе ўнутранай аптымізацыі, працаваць над знешнімі фактарамі і фактарамі паводзінаў. У кожным канкрэтным выпадку даводзіцца шукаць нестандартныя метады, прымаць невідавочныя, часта інтуітыўныя вырашэнні. У выніку спрагназаваць час вываду сайта на тыя ці іншыя пазіцыі немагчыма. Гэта вялікі недахоп працы з «маладымі» сайтамі.

Вялікія часавыя выдаткі на прасоўванне
Вывад з вышэйпрыведзенага пункта напрошваецца сам сабой: прасоўванне «маладога» сайта можа расцягнуцца на вельмі вялікі прамежак часу. У нейкіх выпадках на гэта можа спатрэбіцца 5 месяцаў, у іншых – больш. Дзеля справядлівасці адзначым, што можна прыводзіць прыклады, калі аптымізатары выводзяць малады сайт у ТОП усяго за 3 месяцы. Але гутарка, як правіла, ідзе пра адзін-два канкурэнтныя запыты, радзей – больш. Трэба разумець, што за 3 месяцы сайт проста не ў стане стаць лідарам сваёй тэматыкі – для гэтага патрабуецца нашмат больш часу.

Міфы пра прасоўванне «маладых» сайтаў

У аптымізатарскім асяродку існуе мноства стойкіх міфаў пра прасоўванне «маладых» сайтаў. Усе іх прыводзіць не будзем – распавядзём толькі пра найбольш распаўсюджаныя і бязглуздыя.

Міф №1: на «маладыя» сайты не спасылаюцца
Паўсюль растыражаваны і вельмі жывучы міф. Развянчаць яго яшчэ прасцей. Калі на сайце размешчана карысная і цікавая для карыстальнікаў інфармацыя, то на яго будуць спасылацца ў любым выпадку, незалежна ад узросту. А калі сайт бескарысны і пусты, то якім бы ён ні быў старым, якасных спасылак з аўтарытэтных рэсурсаў яму не пабачыць.
Існуе мноства прыкладаў, калі на зусім маладых сайтах з’яўляюцца дзясяткі спасылак, прычым з усім вядомых і паважаных рэсурсаў. Так што справа, хутчэй, не ва ўзросце, а ў напаўненні сайта якасным і кліентаарыентаваным кантэнтам. А спасылкавае да яго абавязкова прыкладзецца.

Міф №2: любы «малады» сайт непазбежна трапляе ў «пясочніцу»
Хоць прадстаўнікі Яндэкса ўпарта адмаўляюць сам факт існавання «пясочніцы», міф гэты жыве на працягу доўгіх гадоў. Варта памятаць, што для пошукавай сістэмы мае значэнне ўся гісторыя прысутнасці рэсурса ў Сеціве, а не дата рэгістрацыі дамена. Пры ранжыраванні сайта пад увагу прымаюцца ўсе прэцэдэнты, якія там адбываюцца. Калі, напрыклад, на толькі што створаны сайт будзе пастаўлена спасылка з http://wikipedia.org, то ні дата рэгістрацыі дамена, ні час знаходжання гэтай спасылкі не будуць мець істотнага значэння.

Прасоўванне «маладых» сайтаў: асноўныя прынцыпы

Дык як жа прасунуць «малады» сайт? Галоўнае, што павінен засвоіць аптымізатар: каб кампенсаваць «малады ўзрост» рэсурса, трэба дасягнуць выбітных значэнняў іншых яго фактараў. А для гэтага варта:

- дасканала прапрацаваць унутраную структуру;
- напісаць «чалавечыя», рэкламна-прэзентатыўныя тэксты, не пераспамленыя запытамі;
- пералінкаваць іх такім чынам, каб спасылкі былі карыснымі для карыстальнікаў і дапамагалі ім здзяйсняць пакупкі;
- надаць увагу юзабіліці, зрабіць сайт максімальна зручным для наведвальнікаў.

Прывабны дызайн – таксама несумненны бонус для прасоўвання.
Усё вышэйпералічанае можа паўплываць на фактары паводзінаў, якім пошукавыя сістэмы сёння аддаюць шмат увагі.

Падвядзём вынікі

Такім чынам, давайце падагульнім усё вышэйсказанае ў выглядзе простых і зразумелых высноў.
- Прасоўванне «маладых» сайтаў не можа быць канвеерным і заўсёды прадугледжвае індывідуальную працу над кожным канкрэтным рэсурсам.
- Пры ажыццяўленні ўнутранай аптымізацыі варта арыентавацца на патрэбы карыстальнікаў, што ў рэшце рэшт будзе станоўча ўплываць на фактары паводзінаў.
- Усе набытыя спасылкі мусяць прыводзіць на ваш сайт мэтавых наведвальнікаў.
- Уваходныя старонкі рэсурса мусяць строга адпавядаць чаканням карыстальнікаў.
Правілы простыя, але падпарадкоўвацца ім трэба абавязкова. І тады поспех не прымусіць чакаць сябе доўга!

Даверыўшы прасоўванне вашага сайта камандзе Webcom Media®, вы не проста палепшыце пазіцыі ў выдачы. Мы працуем на рынку ўжо больш 16 год і паспяхова вывялі ў ТОП больш за 2 000 праетаў рознага ўзроўню складанасці. Наша асноўная мэта – зрабіць ваш бізнес максімальна прыбытковым і эфектыўным. Дзякуючы прафесійнаму комплекснаму падыходу, пад час працы па аптымізацыі намаганні спецыяліста таксама могуць быць накіраваны на ўдасканаленне вашага сайта: паляпшэнне яго дызайну, юзабіліці і інфармацыйнага напаўнення, вы зможаце атрымаць прафесійныя кансультацыі па стратэгіі развіцця бізнесу ў інтэрнэце, інструментах інтэрнэт-рэкламы і ацэнцы эфектыўнасці інтэрнэт-праектаў.

Калі вы зацікаўлены ў прасоўванні «маладога» сайта або хочаце атрымаць кансультацыю па паслугах, смела цісніце кнопку «Замовіць»!


 


x