Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Пытанні па кантэкснай рэкламе ў Google AdWords

У дадзеным раздзеле прыведзеныя пытанні, што найбольш часта задаюць па кантэкснай рэкламе ў Google AdWords. Калі, вывучыўшы інфармацыю, што месціцца ніжэй, вы не знайшлі адказ на сваё пытанне — дасылайце яго нам.


Для карэктнага адлюстравання лічбаў па кантэкснай рэкламе ў сістэме статыстыкі Google Analytics патрэбны спецыяльныя наладкі, а менавіта utm-паметы і сувязь акаўнтаў. Гэтым займаецца аддзел кантэкснай рэкламы, таму актуальную праграму па дадзеным пытанні варта напрамую ўдакладніць у вашых менеджараў.

Пры правядзенні рэкламнай кампаніі ў Google Аdwords можна наладзіць даволi вузкі геатаргетынг па гарадах, напрыклад Мінск, Пiнск, Наваполацк и г.д.
» далей

Рэгіён паказу рэкламных аб’яў  Расійская Федэрацыя азначае, што рэкламная кампанія будзе паказвацца на ўсёй тэрыторыі Расіі. Пры ўзнікненні неабходнасці абмежавацца рэгіёнамі Масква, Маскоўская вобласць і Санкт-Пецербург, гэта можна зрабіць у наладках геотаргетынгу.
» далей

Дзякуй за пытанне. Апісаная сітуацыя тычыцца публікацыі рэкламных аб'яў у кантэкснай сэтцы Google, а дакладней на пэўнай яе пляцоўцы.

Кантэксная сетка Google – гэта сукупнасць сайтаў разнастайнай тэматыкі, якія супрацоўнічаюць з Google і размяшчаюць спецыяльныя рэкламныя блокі, у якіх транслюецца кантэксная рэклама з Google Adwords. У лік такіх рэсурсаў уваходзіць і паштовая сістэма gmail.com.
» далей

Кантэксная рэклама адлюстроўваецца як у выдачы пошукавых сістэм, так і на рэкламных пляцоўках іншай пошукавый сістэмы.

Што датычыцца Google, Gmail.com з'яўляецца яе рэкламнай пляцоўкай, Mail.ru – не. Такім чынам, калі ў вас дзейнічае кампанія кантэкснай рэкламы ў Google, то вашыя аб'явы будуць адлюстроўвацца таксама і ў Gmail.com.
» далей

Для сваёй кампаніі ў Google AdWords вы можаце абраць адзін з трох даступных варыянтаў: плата за клікі, плата за паказы, плата за канверсіі. Абраўшы ў якасці мадэлі аплаты кошт за клік, вы плоціце толькі тады, калі карыстальнік націскае на вашу аб'яву. Пры гэтым вы можаце абраць аўтаматычнае прызначэнне ставак (вы ўсталёўваеце дзённы бюджэт і сістэма AdWords дасягае атрымання максімальна магчымай колькасці клікаў у межах гэтай сумы) альбо прызначэнне ставак уручную (у дадзеным выпадку вы можаце кіраваць максімальнымі коштамі за клік, прызначыўшы стаўкі на ўзроўні груп абвестак альбо для асобыных ключавых словаў альбо месцаў размяшчэння). » далей

Аптымізатар кошта за клік дазваляе ацаніць патэнцыйны ўплыў памера стаўкі на вынікі размяшчэння рэкламы. Выкарыстоўваючы дадзеныя за апошнія сем дзён, Аптымізатар вылічвае, якая будзе патэнцыйная колькасць паказу аб'яў, колькасць клікаў па абвестцы за гэтыя паказы і кошт гэтых клікаў пры змене максімальнай цаны за клік. Гэта функцыя дае больш поўнае ўяўленне аб аўкцыёне AdWords, дазваляючы вам прымаць больш кампетэнтныя рашэнні па змене ставак, а значыць, і дасягнуць пастаўленых рэкламных мэтаў. » далей

Каб пачаць выкарыстоўваць адсочванне канверсій, перадусім неабходна ўсталяваць на ваш сайт код адсочвання канверсій AdWords. Калі код прымяняецца карэктна, адсочванне канверсій AdWords забяспечваецца файлам cookie, які месціцца на камп'ютары альбо мабільным тэлефоне карыстальніка, пры кліку па вашай аб'яве. Калі карыстальнік даходзіць да адной з вашых старонак канверсій, файл cookie апрацоўваецца на гэтай старонцы. » далей

Калі разам з пошукам Google вы жадаеце размяшчаць свае аб'явы ў рэкламнай сетцы Google (на мностве вэб-сайтаў, паштовых праграм і блогаў) і максімальна павялічыць перыядычнасць іх паказаў, неабходна: » далей

Так. Пры працы ў Google AdWords можна задаць альбо змяніць пераважную пазіцыю для сваіх аб'яў. Можна абраць любыя пазіцыі ад 1 да 10+ (т. б. дзесятая і вышэй). Асобныя наладкіі пазіцый можна ўсталяваць для любога ключавога слова кампані альбо для ўсіх ключавых слоў. » далей


Старонкі:   |   1   |   2   [ далей ]



*Отправляя вопрос, Вы подтверждаете, что полностью ознакомлены и согласны с условиями Соглашения об обработке персональных данных

Данное соглашение разработано в соответствии с требованиями действующего законодательства Республики Беларусь, Закона Республики Беларусь от 10.11.2008 №455-З «Об информации, информатизации и защите информации».

Все лица, заполнившие Форму заявки и Форму обратной связи, подтверждают, что полностью ознакомлены и согласны с условиями настоящего Соглашения, в частности подтверждают свое согласие:

на осуществление Компанией сбора, обработки и хранения указанных в регистрационной форме персональных данных;
на включение предоставленной информации (обратная связь, персональные данные) в базу Компании;
на использование персональных данных для рассылки новостей Компании, приглашений на мероприятия Компании.

При этом гражданин вправе отозвать согласие на использование персональных данных, направив Компании письменное уведомление по адресу: 220073, г. Минск, ул. Скрыганова, 6А, пом. 12. В случае получения уведомления об отзыве согласия на использование персональных данных Компания прекращает обработку персональных данных и уничтожает данные в течение 5 (пяти) рабочих дней с даты получения отзыва.

Гражданин гарантирует, что данные, содержащиеся в регистрационной форме, являются достоверными; при предоставлении информации не нарушается действующее законодательство Республики Беларусь, законные права и интересы третьих лиц.

x