Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Пытанні па кантэкснай рэкламе

У даным раздзеле прыведзеныя пытанні, што найбольш часта задаюць нам па кантэкснай рэкламе. Калі вывучыўшы інфармацыю ніжэй, вы не знайшлі адказ на сваё пытанне — дасылайце яго нам. 

Robotext.eu ‒ гэта дадатковы сервіс кантэкснай рэкламы, аб’явы якога паказваюцца на групе пляцовак ў інтэрнэце, г.зн. не ў пошуку.
Эфектыўнасць такой рэкламы значна ніжэйшая за эфектыўнасць пошукавай рэкламы (Яндэкс.Дырэкт і GoogleAdwords), бо яна паказваецца карыстальніку не ў той момант, калі ён набраў запыт, а адкладзена ў часе.
Таму гэтая рэклама можа выкарыстоўвацца як дадатковая да Яндэкс.Дырэкту і GoogleAdwords, але ніяк не замест іх. 

 


Распродаж тавару – гэта мерапрыемства, якое праводзіцца ў пэўны прамежак часу, таму, як правіла, на час правядзення такога роду мерапрыемства лепш выкарыстоўваць кантэксную рэкламу.

Эфект пошукавага прасоўвання аддалены ў часе, для дасягнення выніку патрэбна правесці шмат «падрыхтоўчых» работ, а вынік можа з’явіцца праз 2-3 месяцы.
» далей

Зніжэнне кошту кліка можа вынікаць з некалькiх прычын:

1) павелічэнне СTR (адносіны колькасці пераходаў па аб’яве да ліку паказаў). Рост гэтага паказчыка адбываецца дзякуючы добра напісаным рэкламным аб’явам і рэлевантнасці карыстальніцкім запытам.
» далей

Дзмітры: «Хочам даваць рэкламу па адным запыце «праекты дамоў» – гэта наша ключавая фраза для пошуку. Ці трэба пашыраць спіс удакладненымі запытамі?»

Па-першае, сам запыт «праекты хат» з'яўляецца досыць агульным, і дае вялікую колькасць нямэтавага трафіку, пры гэтым кошт дэманстрацыі кантэкснай рэкламы па запыце «праекты хат» па рэгіёне Расія будзе вельмі істотным. Удакладненыя запыты дазваляюць больш дакладна ахапіць мэтавую аўдыторыю і, адпаведна, даюць большы працэнт канверсіі з наведвальніка ў пакупніка. Акрамя таго, кошт кліку па ўдакладненых запытах ніжэй. » далей

Усё залежыць ад таго, якую сістэму кантэкснай рэкламы вы выкарыстоўваеце.

Google AdWords прапануе карыстальнікам магчымасць самастойна прапісаць пляцоўкі, якія адносяцца да цікавай тэматыкі і ўваходзяць у кантэксна-медыйную сетку Google, або скарыстацца інструментам падбору месцаў размяшчэння і выбраць рэлевантныя пляцоўкі з прапанаванага спісу. 
» далей

Да пачатку падрыхтоўкі рэкламнай кампаніі вы павінны прадаставіць дадзеныя пра вашыя паслугі ці прадукцыю і канкурэнтныя перавагі. На іх падставе нашы спецыялісты распрацуюць структуру, пасадкавыя старонкі і напішуць эфектыўныя аб'явы. Пасля гэтага на працягу двух працоўных дзён адбываецца ўзгадненне і зацвярджэнне рэкламнай кампаніі. » далей

Структура кантэкснай рэкламнай кампаніі – гэта вылучэнне асноўных напрамкаў рэкламуемых тавараў/паслуг і размеркаванне бюджэту паміж імі. Распрацоўка структуры з’яўляецца асновай для наступных дзеянняў. Далей адбываецца разбіўка на падкампаніі, у межах якіх падбіраецца пашыраны cпic запытаў па тэматыцы і пішуцца аб’явы. » далей

Так, у кантэкснай рэкламнай сістэме Яндэкс.Дырэкта існуе такая магчымасць. Акрамя гэтага, з нядаўняга часу вы можаце спыніць рэкламную кампанію ў патрэбны вам момант. Гэта вельмі зручна, калі акцыя мае абмежаваны перыяд дзейнасці, так як гэта дазваляе тэхнічнаму спецыялісту падрыхтаваць кампанію загадзя, прадаставіўшы ўсе неабходныя тэрміны старта і заканчэння рэкламнай акцыі.
» далей

Магчымасць выгрузкі аб’яў у Еxcel-файле існуе, аднак яна адкрываецца толькі карыстальнікам, якія ажыццяўляюць вядзенне сваёй рэкламнай кампаніі самастойна. У гэтым выпадку вы можаце напісаць ліст вашаму акаўнт-менеджару з просьбай адкрыць гэтую магчымасць у вашым акаўнце.

Такое можа здарыцца, калі на сайце стаіць рэдырэкт па рэгіянальным размяшчэнні карыстальніка. У гэтым выпадку адкрываецца версія сайта для таго рэгіёну, дзе знаходзіцца наведвальнік. Напрыклад, калі карыстальнік шукае інтэрнэт-краму ў Маскве, то яму адкрыецца крама з даменным імем .ru, калі ў Мінску  – .by.
» далей


Старонкі:   |   1   |   2   |   3   |   4   [ далей ]



*Отправляя вопрос, Вы подтверждаете, что полностью ознакомлены и согласны с условиями Соглашения об обработке персональных данных

Данное соглашение разработано в соответствии с требованиями действующего законодательства Республики Беларусь, Закона Республики Беларусь от 10.11.2008 №455-З «Об информации, информатизации и защите информации».

Все лица, заполнившие Форму заявки и Форму обратной связи, подтверждают, что полностью ознакомлены и согласны с условиями настоящего Соглашения, в частности подтверждают свое согласие:

на осуществление Компанией сбора, обработки и хранения указанных в регистрационной форме персональных данных;
на включение предоставленной информации (обратная связь, персональные данные) в базу Компании;
на использование персональных данных для рассылки новостей Компании, приглашений на мероприятия Компании.

При этом гражданин вправе отозвать согласие на использование персональных данных, направив Компании письменное уведомление по адресу: 220073, г. Минск, ул. Скрыганова, 6А, пом. 12. В случае получения уведомления об отзыве согласия на использование персональных данных Компания прекращает обработку персональных данных и уничтожает данные в течение 5 (пяти) рабочих дней с даты получения отзыва.

Гражданин гарантирует, что данные, содержащиеся в регистрационной форме, являются достоверными; при предоставлении информации не нарушается действующее законодательство Республики Беларусь, законные права и интересы третьих лиц.

x