Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Пытанні па рэмаркітынгу

 

Рэмаркетынг – вельмі шматгранны інструмент, які дазваляе ствараць цікавыя сцэнарыі для прасоўвання паслуг, інфармавання кліентаў пра акцыі і інш. Так, напрыклад, калі карыстальнік наведаў старонку рэгістрацыі, але не аформіў заяўку – такому наведвальніку можна паказваць аб’явы з прапановай завяршыць рэгістрацыю на сайце. » далей

Так, ёсць магчымасць збіраць спісы карыстальнікаў для рэмаркетынгу адразу з некалькіх сайтаў, але рэкламаваць пры гэтым можна толькі адзін з гэтых сайтаў. Напрыклад, у рэкламадаўцы ёсць тры сайты: А, В, С. На трох сайтах ён паставіў код, які збірае аўдыторыю карыстальнікаў для паказу рэкламы сайта В (спіс рэмаркетынгу для рэкламы сайта В). » далей

Рэкламныя аб’явы паказваюцца карыстальніку да таго часу, пакуль у наладках яго браўзера захоўваюцца cookies. Cookies могуць захоўвацца на працягу 365 дзён або можа быць устаноўлены меншы тэрмін (у залежнасці ад пажаданняў рэкламадаўцы). Калі карыстальнік здзяйсняе пераход на сайт па рэкламнай аб’яве ці проста наведвае сайт рэкламадаўцы, тэрмін захоўвання cookies аўтаматычна падаўжаецца.

Рэмаркетынг (рэтаргетынг) працуе ў такіх сістэмах кантэкснай рэкламы як Google.AdWords, Бягун, Яндэкс.Дырэкт. Рэкламныя аб’явы паказваюцца па ўсёй рэкламна-медыйнай сетцы, выбранай для рэмаркетынгу. Наладка і кіраванне рэкламнай кампаніяй адбываецца па аналогіі з кантэкснай рэкламай.

Карыстальнік можа блакіраваць пэўныя рэкламныя аб’явы, але не можа адмовіцца ад ўсёй рэкламы. На пляцоўках Google.AdWords побач з рэкламнай аб’явай паказваецца знак «?» або «Чаму мне паказваецца гэтая аб’ява?» Пры пераходзе па спасылцы (яна вядзе ў раздзел наладкі рэкламных пераваг) можна ўбачыць паведамленне наступнага кшталту (напрыклад): «Гэтая аб’ява заснавана на змесце паведамлення электроннай пошты ў вашай паштовай скрыні». Там жа карыстальнік можа заблакіраваць рэкламадаўцу (тады яму не будуць бачны аб’явы дадзенага рэкламадаўцы), наладзіць рэкламу па сваіх інтарэсах.

Легальных спосабаў наладзіць рэмаркетынг для аўдыторыі, якая наведвае сайты канкурэнтаў, няма. Гэта звязана з механізмам працы рэмаркетынгу, які заключаецца ва ўкараненні спецыяльнага кода на сайт рэкламадаўцы. » далей

Паслуга рэмаркетынгу дазваляе трансліраваць тэкставую рэкламу (звычайны тэкст з гіперспасылкай), тэкставую рэкламу з малюнкам і банерную рэкламу (фарматы: jpeg, gif, flash). Па сваёй сутнасці рэмаркетынг – гэта тая ж кантэксна-медыйная рэклама. » далей




*Отправляя вопрос, Вы подтверждаете, что полностью ознакомлены и согласны с условиями Соглашения об обработке персональных данных

Данное соглашение разработано в соответствии с требованиями действующего законодательства Республики Беларусь, Закона Республики Беларусь от 10.11.2008 №455-З «Об информации, информатизации и защите информации».

Все лица, заполнившие Форму заявки и Форму обратной связи, подтверждают, что полностью ознакомлены и согласны с условиями настоящего Соглашения, в частности подтверждают свое согласие:

на осуществление Компанией сбора, обработки и хранения указанных в регистрационной форме персональных данных;
на включение предоставленной информации (обратная связь, персональные данные) в базу Компании;
на использование персональных данных для рассылки новостей Компании, приглашений на мероприятия Компании.

При этом гражданин вправе отозвать согласие на использование персональных данных, направив Компании письменное уведомление по адресу: 220073, г. Минск, ул. Скрыганова, 6А, пом. 12. В случае получения уведомления об отзыве согласия на использование персональных данных Компания прекращает обработку персональных данных и уничтожает данные в течение 5 (пяти) рабочих дней с даты получения отзыва.

Гражданин гарантирует, что данные, содержащиеся в регистрационной форме, являются достоверными; при предоставлении информации не нарушается действующее законодательство Республики Беларусь, законные права и интересы третьих лиц.

x