Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Пытанні па веб-аналітыцы



Выбар залежыць ад маштабаў і перыядычнасці рэкламных кампаній, а таксама ад памераў і спецыфікі дзейнасці самой арганізацыі.

Аптымальны варыянт – наняць вопытных вэб-аналітыка і маркетолага, а таксама мець у штаце тэхнічнага спецыяліста, здольнага адсочваць тэхнічны аспект прысутнасці і прасоўвання бізнесу онлайн. Таксама ад вас будзе патрабавацца распрацоўка праграм, якія дазволяць адсочваць колькасць званкоў і офлайн-пакупак па кожнай рэкламнай крыніцы ў магазінах і офісах. Калі вы здольны ажыццявіць укараненне ўсіх гэтых мерапрыемстваў, то неабходнасці аддаваць вэб-аналітыку на аўтсорсінг няма.

Каб мець на руках правільную інфармацыю для ажыццяўлення маркетынгавай стратэгіі, варта мець аптымальны набор аналітычных інструментаў, наладжаных канкрэтна пад патрэбы вашага бізнесу. Руку на пульсе павінны трымаць як уладальнікі бізнесу, так і маркетолагі.

Паслуга Webcom Analytics акрамя стандартных аналітычных вырашэнняў упершыню ў Беларусі прапануе магчымасць атрымаць даныя пра тэлефонныя званкі па кожнай з крыніц прасоўвання і рэкламы.

З намі бізнес упершыню стаў таксама атрымліваць звесткі пра эфектыўнасць офлайн-рэкламы: колькасць званкоў па рэкламе, колькасць продажаў на сайце, колькасць продажаў у магазінах або офісах вашай кампаніі па офлайн-рэкламе.

Укладанні ў аналітыку бізнесу заўсёды акупаюцца і дазваляюць эфектыўна і выгадна выдаткаваць рэкламныя бюджэты з атрыманнем максімальнай аддачы ад іх.

Якія мэты пераследуе аналітычнае даследаванне рэкламы і прасоўвання?

1. Структурыраваць працэсы прасоўвання, рэкламы і фінансавых затрат на іх (для гэтага даследуецца ўся даступная інфармацыя па прасоўванні і рэкламе бізнесу).
2. Разлічыць і абгрунтаваць эфектыўнасць канкрэтнага віду рэкламных актыўнасцей: высветліць, якія працэсы ўчыняюць кампаніі шкоду, знайсці найбольш перспектыўныя і выгадныя напрамкі ўкладання сродкаў.
3. Вызначыць і распрацаваць далейшую эфектыўную стратэгію прасоўвання кампаніі на рынку.
4. Распрацаваць меры па аптымізацыі рэкламных бюджэтаў бізнесу.

Нельга абмяжоўвацца толькі падлікам дынамікі продажаў і на падставе гэтага прымаць вырашэнні аб адмаўленні або далейшым выкарыстанні якога-небудзь віду рэкламы або прасоўвання бізнесу. Аналітыка дапамагае пераадолець невядомасць і робіць празрыстымі ўсе працэсы, звязаныя з рэкламай і прасоўваннем бізнесу.

Такім чынам, выкарыстанне вэб-аналітыкі – гэта магчымасць прымаць правільныя і эфектыўныя вырашэнні.




*Отправляя вопрос, Вы подтверждаете, что полностью ознакомлены и согласны с условиями Соглашения об обработке персональных данных

Данное соглашение разработано в соответствии с требованиями действующего законодательства Республики Беларусь, Закона Республики Беларусь от 10.11.2008 №455-З «Об информации, информатизации и защите информации».

Все лица, заполнившие Форму заявки и Форму обратной связи, подтверждают, что полностью ознакомлены и согласны с условиями настоящего Соглашения, в частности подтверждают свое согласие:

на осуществление Компанией сбора, обработки и хранения указанных в регистрационной форме персональных данных;
на включение предоставленной информации (обратная связь, персональные данные) в базу Компании;
на использование персональных данных для рассылки новостей Компании, приглашений на мероприятия Компании.

При этом гражданин вправе отозвать согласие на использование персональных данных, направив Компании письменное уведомление по адресу: 220073, г. Минск, ул. Скрыганова, 6А, пом. 12. В случае получения уведомления об отзыве согласия на использование персональных данных Компания прекращает обработку персональных данных и уничтожает данные в течение 5 (пяти) рабочих дней с даты получения отзыва.

Гражданин гарантирует, что данные, содержащиеся в регистрационной форме, являются достоверными; при предоставлении информации не нарушается действующее законодательство Республики Беларусь, законные права и интересы третьих лиц.

x