Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Сумоўе

На мой погляд, важным фактарам у ацэнцы нашага супрацоўніцтва з’яўляецца яго тэрмін, які складае больш за 10 год.

Начальнік групы інтэрнэт-праектаў кампаніі «Алютэх» Аляксандр Рыжкоўскі

— Прывітанне, Аляксандр.  Раскажыце, калі ласка, крыху пра групу кампаній «Алютэх».

— Добры дзень. Група кампаній «Алютэх» з’яўляецца вытворцам алюмініевых профільных сістэм, ралетаў і секцыйных варот. Наш холдынг заснаваны ў 1996 годзе і на сённяшні дзень ўключае ў сябе шэраг вытворча-збытавых прадпрыемстваў, якія знаходзяцца як на тэрыторыі краін СНД, так і на тэрыторыі краін Еўрасаюза. Мы з’яўляемся лідарамі ў сваёй галіне, і па шэрагу прадуктаў не маецца аналагаў.

— Я думаю, што такая буйная кампанія павінна сур’ёзна прысутнічаць у інтэрнэце. Чаму прасоўванне ў інтэрнэце важна для вашага бізнесу, якое месца яно займае ў агульнай маркетынгавай стратэгіі прадпрыемства?

— Інтэрнэт, вядома, займае адно з лідыруючых месцаў у маркетынгавым плане нашага прасоўвання. Чаму ж інтэрнэт? Адкажу проста. Возьмем для параўнання Расійскую Федэрацыю: штомесячная аўдыторыя інтэрнэта складае больш за 65 мільёнаў чалавек – гэта каля 50% агульнай колькасці насельніцтва краіны. Вядома, для Беларусі гэты паказчык меншы, а Еўропа з’яўляецца лідарам.

— Якія інструменты прасоўвання вы зараз выкарыстоўваеце, чаму надаецца асаблівая ўвага?

— На сённяшні дзень мы выкарыстоўваем розныя варыянты для прасоўвання ў інтэрнэце, пачынаючы ад сацсетак і завяршаючы пошукавым прасоўваннем, якое, як я ўжо казаў, займае адну з лідыруючых пазіцый у маркетынгавым плане. І ў гэтай галіне мы супрацоўнічаем з кампаніяй Webcom Media.

— Як даўно вы пачалі супрацоўніцтва з кампаніяй Webcom Media, з чаго ўсё пачалося?


— Супрацоўніцтва наша доўжыцца досыць даўно.  Дакладную дату я не памятаю, але пачалі мы працу з пачатку 2000-х, я толькі памятаю сваю першую сустрэчу ў 2005 годзе з кіраўніком кампаніі. На той момант, вядома ж, было вельмі складана растлумачыць аддзелу маркетынгу і нашаму кіраўніцтву, што сайт можа прыносіць нейкую карысць, павялічваць продажы і ад яго ўвогуле ёсць нейкі эфект. Мы сутыкнуліся з даволі сур’ёзнымі праблемамі, на той момант мы запускалі першы стартап. Я і сам Дзяніс Анатольевіч сумняваліся ў выніках, якіх мы чакалі, але праз паўгады вынікі пераўзышлі нашы чаканні.

— Наколькі для вас важны пастаянны кантакт з падрадчыкам, кансультацыі, дапамога і гэтак далей?


— Я б сказаў, што гэта вельмі важна. Інтэрнэт – гэта асяроддзе онлайн, таму важна разумець і ўсведамляць, прымаць адпаведныя меры. Калі вы адчуваеце праблемы на этапе камунікацыі з вашым падрадчыкам, то аб якой эфектыўнасці можа ісці гаворка?

— Якім чынам вы адсочваеце трэнды прасоўвання? Вы самі арыентуецеся ў тым, што актуальна і важна ў прасоўванні?

— Мы стараемся сачыць за апошнімі трэндамі ў інтэрнэце, таму што інтэрнэт – сфера, якая развіваецца сямімільнымі крокамі. Мы ўдзельнікі міжнародных канферэнцый, семінараў, трэнінгаў, і ніколі нельга сказаць, што ты – сапраўдны прафесіянал. Сёння ты №1, а заўтра ўсё зменіцца і, безумоўна, трэба развівацца.

— Наколькі вы давяраеце вопыту падрадчыка, ці прыслухоўваецеся да рэкамендацый Webcom Media, і наколькі яны для вас важныя?

— Вопыт падрадчыка для нас – прыярытэт №1, таму што цана пытання і рызыкі вельмі вялікая. Вопыт агенцтва для нас з’яўляецца адным з важных каардынуючых фактараў. У агенцтва ёсць дастаткова вялікі арсенал праектаў, багаты вопыт, і для нас гэта важна.

— Што такое для вас эфектыўнае прасоўванне, якімі паказчыкамі вы вызначаеце эфектыўнасць?


— Мы – камерцыйная арганізацыя, як для любога бізнесу на чале стаяць продажы. Але наша місія – не толькі прадаваць, але і вырабляць і прапаноўваць людзям даступны і якасны прадукт, які робіць іх жыццё зручнейшым, а навакольны свет - прыгажэйшым.

— Зыходзячы з місіі вашай кампаніі, можна выказаць меркаванне, што вы вымяраеце не толькі камерцыйныя паказчыкі, але і паказчыкі ўцягнутасці карыстальнікаў, веды пра ваш прадукт?

— Вядома. У гэтай галіне мы вымяраем абсалютна ўсё, што можна вымераць на сайце: час, праведзены на сайце, колькасць старонак, якія праглядаюцца, паказчык адмоваў, ну і, вядома, вымяраем такі паказчык, як шчасце карыстальніка.

— Ці задаволены вы вынікамі супрацоўніцтва з Webcom Media?

— Безумоўна, так. На мой погляд, важным фактарам у ацэнцы нашага супрацоўніцтва з’яўляецца яго тэрмін, які складае больш за 10 год.

— Што ў вас у планах на бліжэйшы год? Як вы плануеце развіваць прадстаўніцтва вашай кампаніі ў інтэрнэце?

— Напрамкаў прасоўвання у нас досыць шмат, і на бягучы момант мы для сябе выпрацавалі найбольш эфектыўныя крыніцы і жадаем у будучым засяродзіцца менавіта на іх. У гэты арсенал уваходзяць пошукавае прасоўванне, кантэксная рэклама і сацыяльныя сеткі.

— Дзякуй, Аляксандр, за змястоўную гутарку. Думаю, што вопыт кампаніі «Алютэх» будзе карысны і для іншых сур’ёзных прадпрыемстваў, якія плануюць узмацніць сваю прысутнасць у інтэрнэце.

— Дзякуй вам за цікавыя пытанні.

наступнае сумоўе »« папярэдняе сумоўе


x