Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Сумоўе

Я, як кіраўнік, магу сказаць дзякуй за эфектыўную дапамогу ў рэалізацыі нашай стратэгіі.

Намеснік дырэктара па маркетынгу «Атлант-М Холпі» Элла Шляга.

— Кампанія Атлант-М Холпі ўжо пятнаццаць гадоў на беларускім рынку і не патрабуе прадстаўлення. Але ўсё ж распавядзіце нашым чытачам крыху пра яе.

— Вялікі дзякуй за гэтыя словы. «Атлант-М Холпі» — адзіны афіцыйны прадстаўнік японскага брэнда Mazda у Беларусі, з гэтай маркі распачалася гісторыя Mazda у нашай краіне. На сёння мы — адно з лідзіруючых беларускіх падраздзяленняў міжнароднага аўтамабільнага холдынга «Атлант-М».

У 2007 годзе мы таксама атрымалі статус імпарцёра Land Rover — вытворцы брытанскіх внедарожных аўтамабіляў класа прэміум. Высокай доляй пакуль пахваліцца не можам у гэтым сегменце, але тут першапачаткова былі складаныя ўмовы выхаду на рынак: па-першае, вельмі кансерватыўная аўдыторыя, якая прывыкла да марак Mercedes, BMW, Audi, Volvo і г.д., па-другое, моцныя пазіцыі названых брэндаў, што заваёўваліся дзесяцігоддзямі на беларускім рынку.

— Вядома, японскія машыны — адны з самых надзейных і тэхналагічных у свеце. Гэта ўсе ведаюць. Але і дастаткова дарагія. Як у вас атрымалася дасягнуць такіх высокіх вынікаў?

— Мы імкнуліся стварыць дадатковы кошт, магчыма захапіліся кліентаарыентаванасцю, але гэта было не дарма. Атрымліваецца, за гады працы на рынку мы змаглі ўзмацніць не толькі пазіцыю асобных марак, але і самога аўтацэнтра як унікальнага ў сваім родзе мульцібрэндавага салона, з якім кліенты асацыююць сваё аўтамабільнае жыццё.

Зараз для нас істотна захаваць сямейныя дынастыі, кола лаяльных кліентаў. Тут працуе просты механізм: чалавек прыходзіць да нас і набывае машыну — яму спадабалася тое, як ён яе выбраў, як яе набыў, як яе абслугоўваюць. Праз нейкі час ён да нас вяртаецца і выбірае больш дарагую мадэль, рэкамендуе нас родным і сябрам. Добрыя водгукі сталых кліентаў — найлепшая рэклама.

Распавядзіце падрабязней, якое месца ў маркетынгавай стратэгіі займае інтэрнэт?

— З кожным годам прапорцыі off-line і інтэрнэт рэкламы змяняюцца. Мы адны з першых сярод беларускіх кампаній холдынга вырашылі прасоўваць свае афіцыйныя сайты ў пошукавых сістэмах. У дадзенай галіне супрацоўнічаем з групай кампаній Webcom Media®  з 2007 года. Наведнікі і патэнцыйныя партнёры бачаць нашы сайты Mazda.by і Land Rover у першых радках выдачы, і гэта дае добрыя вынікі. Наша інтэрнэт-прадстаўніцтва Mazda і Land Rover вельмі паспяховае і я, як кіраўнік, магу сказаць дзякуй за эфектыўную дапамогу ў рэалізацыі нашай стратэгіі. Праект па прасоўванні апынуўся досыць паспяховым. Гэта было вельмі істотнае і своечасовае рашэнне.

Як пошукавае прасоўванне адбілася на наведвальнасці сайтаў?

— Калі мы праводзім анкетаванне нашых кліентаў, якія крыніцы інфармацыі вы выкарыстоўвалі, каля паловы адказаў — «сайт Mazda.by». Мы зразумелі, што ў сайт трэба ўкладаць грошы. Трэба яго напаўняць, рабіць інтэрактыўным, зручным і карысным. Таму што яго наведвае вялікая колькасць нашых рэальных і патэнцыйных кліентаў. І я разумею, што наш сайт паспяховы не таму, што ён асаблівы, а таму, што на яго працуе пошукавая сістэма, якая забяспечвае лідзіруючыя пазіцыі. Таму мы ўкладаем грошы ў web-прадстаўніцтвы Mazda і Land Rover.

Якое значэнне мае наяўнасць сайтаў Mazda.by і Land Rover.by у дзейнасці кампаніі?

— Сайт кампаніі выконвае шмат функцый: першасная інфармацыя аб прадукце, кампаніі, навіны, кансультацыі, меркаванні экспертаў. Каб увесь час удасканальваць свае паслугі, нам неабходныя меркаванні кліентаў. Пры дапамозе «Электроннай Кнігі Водгукаў» на сайце можна пакінуць свой водгук і паўплываць на дзейнасць кампаніі, з сайта можна адаслаць заяўку на тэст-драйв новага аўтамабіля альбо замовіць тэхнічны сэрвіс.

Падзяліцеся вашымі планамі на будучыню, магчыма, мы зможам дапамагчы вам у іх здзяйсненні?

— Мы з'яўляемся партнёрам англійскай кампаніі ADL, якая пастаўляе ліцэнзійныя запчасткі пад гандлёвай маркай «Blue Print». І ў бліжэйшы час мы плануем прасоўваць у інтэрнэце яшчэ адзін рэсурс — www.blueprint.by — сайт па продажы якасных запасных частак для японскіх і карэйскіх аўтамабіляў.

Ужо была запушчана кампанія кантэкстнай рэкламы, якая прынесла нам нядрэнныя вынікі. Спадзяемся, нашае супрацоўніцтва надалей будзе не менш прадуктыўным.
наступнае сумоўе »« папярэдняе сумоўе


x