Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

11.12.2013

Прасоўванне сайтаў за мяжой: як выступіць на роўных

Тэма прасоўвання за мяжой актуальная для многіх прадпрыемстваў і арганізацый.

Многія з іх ужо даведаліся на ўласным вопыце: калі слепа выкарыстоўваць звыклыя стратэгіі прасоўвання ў іншым асяродку, можна выдаткаваць і час, і грошы дарэмна.


Адкрыты семінар «Прасоўванне сайтаў за мяжой: пытанні і адказы», які пройдзе 20 снежня 2013 года ў Вучэбным цэнтры SEOLAB, будзе прысвечаны менавіта гэтаму: як выглядаць дастойна на міжнароднай арэне. Аб прасоўванні беларускіх сайтаў за мяжой раскажа Людміла Кісялёва, дырэктар кампаніі IMCREDO.

Увесь свет глядзіць на нас

Зусім хутка ўжо пачнецца чэмпіянат свету па хакеi, які прыцягне ўвагу да нашай невялікай краіны. Запыты па самых розных тэмах пасыплюцца на беларускія сайты. Ці гатовы ваш сайт да іх? Калі вы аказваецце паслугі, звязаныя з чэмпіянатам, ці ўпэўнены вы, што ваш сайт лёгка знайсці?

Але і без чэмпіянату беларускім кампаніям хапае клопату з англійскамоўным сегментам інтэрнета. Вы ўпэўнены, што вашы партнёры па экспарце або імпарце лёгка знаходзяць ваш сайт і карыстаюцца змешчанай там інфармацыяй?

Як даўно вы правяралі англійскамоўную версію вашага сайта? Якія пазіцыі ён займае ў замежным Google па адпаведных тэматыках? Ці ведаеце вы, як павялічыць долю замежных кантрактаў за кошт прасоўвання сайта за мяжой?

Як бачыце, пытанняў шмат, і некаторыя з іх напэўна зачапілі вас «за жывое»

Людміла Кісялёва дасць адказы на большасць з іх. Вывучыце праграму семінара – і ўбачыце, што вы зможаце ўпэўнена планаваць працу для пашырэння прысутнасці сваёй кампаніі за межамі Байнэта. Падабенства і адрозненне стратэгій прасоўвання, асаблівасці працы ў замежных пошукавых сістэмах, тонкасці ўнутранай і знешняй аптымізацыі сайта для заходняга наведвальніка – вы атрымаеце практычна пакрокавую стратэгію працы.
Гарантыяй якасці ў дадзеным выпадку служыць вопыт дакладчыка – больш за 9 гадоў у галіне прасоўвання сайтаў за мяжой.

Варта паспяшацца

Аўдыторыя ў Вучэбным цэнтры SEOLAB – вельмі камфортная, але ўсё ж небеспамерная. Таму варта зарэгістравацца загадзя. Семінар бясплатны, адзінай перашкодай можа стаць недахоп месцаў.

Праграма


Частка 1. Падабенствы і адрозненні працэсаў прасоўвання сайта ў Рунэце і за мяжой.

  •     Долі рынку пошукавых сістэм.
  •     Іерархія важнасці фактараў ранжыравання.
  •     Асаблівасці працы са знешнімі фактарамі.
  •     Асаблівасці працы з унутранымі фактарамі.

Частка 2. Асноўныя этапы прасоўвання сайта.

  •     Прыярытэтнасць мэтаў і задач па прасоўванні: асновы стратэгіі.
  •     Стварэнне сайта: што неабходна ўлічваць.
  •     Праца з тэкстамі сайта: як лепш арганізаваць.
  •     Праца з PR, маркетынгавымі паведамленнямі. Важнасць кантэнтнай палітыкі.
  •     Праца са знешнімі фактарамі: пабудаванне базавай прысутнасці брэнда.
  •     Інтэграцыя PR, маркетынгу і SEO.

Падаць заяўку!
x