Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

16.10.2013

Безнаяўны грашовы розлік: ці гатовыя беларусы?

Прапануем вам азнаёміцца з даследаваннем, праведзеным групай кампаній SATIO з мэтай выявіць гатоўнасць беларусаў і беларускага бізнесу да павелічэння долі безнаяўнага грашовага абароту. Дадзены артыкул будзе цікавы як для спажыўцоў, так і для ўладальнікаў бізнесу.

Вольга Фаблінава, кіраўнік праектаў Групы кампаній SATIO

У Беларусі к 2016 году запланаваны пераход да павелічэння долі безнаяўнага грашовага абароту ў галінах рознічнага гандлю і паслуг – да 50%. Якая гатоўнасць беларусаў на старце будучых змен?

З вынікамі даследавання можна азнаёміцца ў рускамоўнай версіі сайта.
x