Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

24.09.2013

19 найлепшых спосабаў страціць кліента

1 лістапада нарэшце ў Мінску пройдзе доўгачаканая практычная бізнес-канферэнцыя «Узрыўны продаж!» Аўтар і спікер канферэнцыі Аляксандр Белгарокаў правядзе 4 зорныя майстар-класы для тых, хто хоча прадаваць больш, часцей і па больш высокіх цэнах.

Галоўная задача канферэнцыі – даць удзельнікам інструменты, якія павялічаць продажы ў іх кампаніях на 20% і больш.

Госці канферэнцыі атрымаюць вялікую колькасць цікавых, простых і эфектыўных спосабаў павялічыць продажы без таго, каб прадаць сваю душу д’яблу. А вось, напрыклад, карысны артыкул, у якім Аляксандр Балгарокаў распавядае пра тое, як не страціць кліента! Так-так, менавіта страціць. Бывае карысна разважаць пра няправільнае.

Ітак…

«Шкодныя парады» для прадаўца

Нарэдка страчваеце кліентаў? Яны не задаволены вашай працай і сыходзяць да канкурэнтаў? Кажуць вам па тэлефоне: «Ніколі і ні пры якіх умовах мы больш не будзем працаваць з вамі!»? Мы прапануем вам 19 найлепшых спосабаў страціць кліента. Прыгледзьцеся: магчыма, вы сталі докай адной з пералічаных ніжэй тэхналогій гарантаванага сыходу кліентаў.

1.   Кажыце кліенту толькі тое, што, як вам падаецца, ён хоча пачуць. Заўсёды пагаджайцеся з замощцам, паглыбляйце яго памылковыя погляды, падтрымлівайце ва ўсіх сумніўных пачынаннях. Пагаджайцеся з усімі яго думкамі і аргументамі. Рабіце ўсё, каб паказаць яму, што ў вас няма ўласнага меркавання наконт эфектыўнасці тых ці іншых рэкламных вырашэнняў, і вы цалкам спадзеяцеся на яго. Менавіта тады ён і зразумее, что вы яму дакладна не патрэбны.

З іншымі парадамі вы можаце азнаёміцца, перайшоўшы на рускамоўную версію старонкі.

x