Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

13.08.2013

Міхаіл Слівінскі: глыбокае SEO, высокая аналітыка

Напрыканцы кастрычніка ў Мінску пройдзе семінар Міхаіла Слівінскага, кіраўніка аддзела пошукавай аналітыкі Wikimart. Глыбокі аналіз пошукавых сістэм, цікавыя кейсы з практыкі буйнейшай інтэрнет-крамы – лекцыі і семінары Міхаіла Слівінскага не маюць патрэбы ў рэкламе. Дастаткова ўспомніць натоўп, які асаджаў эксперта ў кулуарах штогадовай канферэнцыі «Прасоўванне бізнесу ў інтэрнеце. Асноўны інстынкт». Вы можаце задаць яму пытанні на ўласным праекце – і вам не давядзецца дзеля гэтага праціскацца праз натоўп, таму што гэта права даецца толькі ўдзельнікам семінара.

Што вас чакае

Семінар «Deep SEO & analytics & marketing tools» – гэта чатыры гадзіны драйва па хвалях SEO і аналітыкі. Праграма падрыхтавана з улікам пытанняў, якія хвалююць усіх, хто звязаны з прасоўваннем у інтэрнеце. Спецыяльны бонус гэтага семінара – магчымасць задаць сваё пытанне загадзя, адказ на яго будзе разабраны ў другой частцы мерапрыемства.
Фармат: 2 гадзіны – даклад, 2 гадзіны – кейсы і адказы на пытанні.

Важна: вы можаце загадзя задаць свае пытанні і атрымаць кансультацыю эксперта па сваім праекце.
Даслаць сваё пытанне спікеру можна ў каментарыях да заяўкі або на пошту:info@seolab.by.

Колькасць месц абмежавана, але вы яшчэ паспяваеце
!

Зараз вы прачытаеце праграму і адразу зразумееце, што вам на гэтым семінары неабходна абавязкова пабываць. Семінар будзе цікавы для практыкуючых SEO-спецыялістаў і інтэрнет-маркетолагаў, для усіх, хто ўважлівы да прасоўвання свайго праекта ў інтэрнеце. Як заўсёды, даклад будзе заснаваны на свежых даных і актуальных вывадах. А ў другой палове семінара будуць не толькі цікавыя кейсыз практыкі буйнейшай інтэрнет-крамы Wikimart, але і адказы на вашы пытанні, калі вы паспееце своечасова іх задаць. Улічвайце, што ў кожнага ўдзельніка знойдзецца «балючае» пытанне, таму варта паспяшацца.

Праграма семінара «Deep SEO & analytics & marketing tools»:

  • легенды і міфы SEO;
  • будова, задачы і логіка развіцця пошукавых сістэм;
  • лакалізацыя праблемы;
  • кластэрызацыя, ранжыраванне, вымярэнне якасці;
  • пошукавы спам: тэксты, спасылкі, імітацыя дзеянняў;
  • SEO vs пошук;
  • уводзіны ў аналітыку, збор і апрацоўка даных.

Кейсы:

  • вымярэнне попыту і кіраванне асартыментам;
  • кіраванне семантыкай;
  • вымярэнне патрэбы ў кантэнце;
  • вымярэнне якасці тэкстаў;
  • кіраванне якасцю сніпетаў;
  • запытная і дакументная палітыка, фільтрацыя і «прыярытызацыя»);
  • кіраванне ранжыраваннем тавараў у e-commerce;
  • метрыкі і KPI у SEO;
  • вашы пытанні.
Семінар пройдзе 25 кастрычніка ў Вучэбным цэнтры SEOLAB па адрасе: вул. Іванаўская, 56, офіс 102 (мапа праезду).

Кошт удзелу ў семінары пакуль пры падачы заяўкі да 1 верасня – 900 000 бел.руб., па меры набліжэння даты ён будзе змяняцца.

Не забудзьцеся пакінуць свае пытанні ў каментарый да заяўкі!
x