Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

12.04.2012

Кансалтынг? Ды каму ён патрэбен?!


 
Асноўная задача кансалтынгавых паслуг – паляпшэнне паказчыкаў кампаніі-замоўцы ў нестабільнай, нестандартнай для яе сітуацыі. Для беларускага бізнесу паслугі кансалтынгу найбольш запатрабаваны кампаніямі, якія растуць і развіваюцца ў нестабільных сітуацыях, або ўжо сталымі кампаніямі, калі даводзіцца вырашаць пытанні, якія раней не ўзнікалі, калі патрэбна «свежая кроў».

Менавіта ў такіх выпадках адмова ад думкі пра кансалтынг толькі пагоршвае сітуацыю, пагаршаюцца фінансавыя і іміджавыя пазіцыі кампаніі, і да таго часу, калі кіраўніцтва ўсвядоміць патрэбу ў кансультацыі, кропка незвароту часта бывае ўжо пройдзена. Такая сітуацыя падобная да цяжкага захворвання, калі ў час не звярнуцца да доктара, потым можа быць ужо позна.

Цэнтр SATIO сумесна з міжнароднымі экспертамі падрыхтаваў асноўныя сцэнарыі, узнікненне якіх у вашай кампаніі сігналізуе пра неабходнасць бізнэс-кансультацыі.

  • Зніжэнне тэмпаў узросту, у тым ліку прыбыткаў
Гэта – сур'ёзны сімптом, які сігналізуе пра патрэбнасць ў фарміраванні і ўкараненні новай стратэгіі. Калі прыбыткі кампаніі памяншаюцца з кожным кварталам, значыць штосьці робіцца няправільна. Гэта – сур'ёзная праблема, якая патрабуе кансалтынгавых паслуг. Неадкладна ўкараняйце кансультанта ў каманду кіраўніцта кампаніі. Падайце яму ўсю патрэбную інфармацыю, і ён зробіць сваю працу, каб наладзіць сітуацыю.

  • Спад продажу, нізкая прыбытковасць
Калі Ваш чысты прыбытак імкнецца да нуля, гэта – прычына неспакою. Або вашы расходы занадта высокія ці Вы, не робіце дастаткова, для таго, каб рэалізаваць вашы прадукты на прыдатных рынках. Штосьці неабходна змяняць, і кансалтынг – аб'ектыўна правільнае рашэнне. Ён прааналізуе вашы бягучыя маркетынгавыя стратэгіі, гэтак жа як і ўвесь структурны стан вашай арганізацыі і прапануе шэраг эфектыўных рашэнняў.

  • Незадавальняючыя прыбыткі ад прадуктаў продажу
Кампаніям часцей за ўсё неўласціва рабіць поўны аналіз сваіх прадуктаў. Таму яны часта не бачаць, якая сітуацыя ў разрэзе асобна ўзятых тавараў. Калі прыбыткі не апраўдваюць надзеі, правільнае рашэнне заключаецца ў тым, каб заказаць кансалтынгавыя паслугі на арганізатарскім узроўні для высвятлення праблемы.

  • Незадавальняючая эфектыўнасць працы
Бізнес-кансалтынг ахоплівае ЎСЕ аспекты працы кампаніі, уключаючы яе супрацоўнікаў. Часцяком кансалтынг накіраваны на тое, каб павялічыць эфектыўнасць працы супрацоўнікаў. Кансалтынг аператыўна і дакладна вызначае вобласці, дзе можна палепшыць працу персаналу.

  • Неэфектыўныя камунікацыі і прасоўванне
Камунікацыя – ключ да паспяховага бізнесу. Часта кепская камунікацыя – прычына нізкага продажу і прыбытку. Надзвычай важныя камунікацыі кіруючага звяна з персаналам, бо пры няправільна даведзеных задачах няма сэнсу чакаць добрага выканання. І, без сумневу, патрэбны наладжаныя камунікацыі са спажыўцом. Бо няма камунікацыі – няма продажу. Для удасканальвання сістэмы камунікацый са знешнімі і ўнутранымі кліентамі варта звярнуцца да паслуг дасведчанага кансалтынга.

Галоўная мэта кансалтынгу складаецца ў тым, каб зрабіць вашу кампанію больш паспяховай і багатай, таму што, калі вы маеце поспех, то і мы маем поспех.

Цэнтр сістэмных бізнес-тэхналогій SATIO – кампанія са шматгадовым кансалтынгавым досведам. Дзясяткі паспяховых праектаў пераконваюць нас у тым, што для дасягнення пастаўленых мэт, кампаніі дастаткова зрабіць першы крок: усвядоміць неабходнасць пісьменнай кансалтынгавай дапамогі.

Зрабіце і вы першы крок.

З павагай,
Кацярына Прахаровіч,
Кіраўнік накірункаў
Карпаратыўнае навучанне і Кансалтынг,
т/ф: + 375-17-321-22-91, + 375-17-321-22-93
GSM: + 375-29-115-97-76, + 375-29-862-89-94
mailto: prohorovich@satio.by

www.satio.by , www.bestbrand.by


Пры напісанні артыкула выкарыстаны дадзеныя Milton J. Paris
x