Неделя байнета Конференция по интернет-маркетингу Хочу посетить 4 - 7 Апреля
31.01.2012

Падведзены вынікі «Брэнд года»-2011. Упершыню за апошнія 4 гады Гран-пры не прысуджаны!

25-27 студзеня прайшлі заключныя падзеі Прафесійнага конкурсу «Брэнд года» Беларусі 2011. Конкурс па традыцыі сабраў найбольш моцныя маркетынгавыя і брэндынгавыя праекты года тых прадпрыемстваў, якія займаюць высокія пазіцыі ва ўсіх сегментах рынку і форм уласнасці. У гэтым годзе намініраваліся больш за 60 арганізацый, 10 з якіх паспрабавалі свае сілы ўпершыню.

Ганаровыя пераможцы ў намінацыі «Сацыяльна адказны брэнд»

25 студзеня ў Фінале Саміта дырэктараў былі ўручаны ўзнагароды ў намінацыі «Сацыяльна адказны брэнд». 18 кампаній атрымалі залатыя медалі Конкурсу «Брэнд года» ў гэтай ганаровай намінацыі. Вынікі падводзіліся міжнародным журы ў намінацыі «Сацыяльна адказны брэнд». Па словах Старшыні Аргкамітэта конкурсу, Жанны Грынюк, беларусы першыя, хто заснаваў намінацыю падобнага кшталту. Сёння намінацыя ў вобласці сацыяльнай адказнасці ўвайшла ў праграму Ўкраінскага конкурсу, Міжнароднага конкурсу ЕFFIE. Гэта намінацыя вельмі пазітыўна ўплывае на маркетынгавае мысленне, бо спрыяе ўзмацненню ролі карпаратыўна-сацыяльнай адказнасці ў стратэгічным кіраванні.

Пераможцы «Прафесійнай намінацыі «Брэнд года»

27 студзеня ўсе ўдзельнікі Прафесійнага конкурсу «Брэнд года»-2011 сустрэліся на заключнай цырымоніі, у Нацыянальнай бібліятэцы Беларусі. Міжнароднае журы агучыла вынікі Конкурсу, адзначыўшы найбольш моцныя брэнд-пакеты залатымі медалямі. Максім Лазебнік (г.Кіеў), старшыня журы Конкурсу, агучваючы, што сёлета Гран-пры не знайшло свайго лаўрэата, адзначыў, што кожны з патэнцыйных прэтэндэнтаў, а іх было 9 па колькасці залатых медалістаў, не стаў ідэальным узорам, якім павінен быць уладальнік Гран-пры. Гран-пры, па яго словах, гэта ўзорны нацыянальны кейс, а сёлета ў кожнага прэтэндэнта былі свае недахопы, якія не дазволілі ім стаць уладальнікамі такога звання Прафесійнага конкурсу «Брэнд года».

Акрамя ўзнагарод і дыпломаў удзельнікаў і гасцей Конкурсу «Брэнд года» чакаў прыемны падарунак – спектакль па матывах твору Рычарда Баха «Гарбатка Джонатан Лівінгстан». Гэта спектакль-прысвячэнне беларускай бізнес суполцы, створаны студэнтамі Беларускай дзяржаўнай акадэміі мастацтваў пры падтрымцы Прафесійнага конкурсу «Брэнд года» Беларусі. Сапраўды, афіцыйнасць уручэння ўзнагарод, насычаная філасофіяй спектаклю, дадалі асаблівыя ноткі ў дзелавую атмасферу заключнай цырымоніі.

«У 2011 годзе Прафесійны конкурс «Брэнд года» выйшаў на новы ўзровень, – адзначыла Наталля Пісарэнка (г.Кіеў), прадстаўнік Журы, – Да гэтага мы ацэньвалі працы канкурсантаў зыходзячы з міжнародных стандартаў маркетынгу і брэндынгу. Сёння відаць, што беларускія прадпрыемствы ствараюць аўтарскія методыкі, задаюць новыя глабальныя трэнды. І гэта прыемна. Бо дадзены факт няўмольна пацвярджае тое, што беларускія брэнды робяцца мацней і ствараюцца ў больш якасным ключы».

Спіс пераможцаў і фіналістаў Прафесійнага конкурсу «Брэнд года»-2011 можна знайсці на афіцыйным сайце мерапрыемства.
x