Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

18.08.2016

Прамыя трансляцыі – самы гарачы трэнд маркетынгу

Калі перад вамі стаіць задача прыцягнуць увагу міленіалаў (пакалення, якое нарадзілася ў 1980–2000-я гады, традыцыйных метадаў маркетынгу ўжо недастаткова. Тэлебачанне і радыё іх не цікавяць. Іх інтарэсы ляжаць у сацыяльных сетках, яны хочуць атрымліваць усё больш кантэнту, трацячы мінімум свайго часу. Facebook, Periscope, Snapchat, Instagram – вось вашы новыя лепшыя сябры, а “жывыя” онлайн-трансляцыі (Live Video) – той інструмент, які вам варта ўзяць на ўзбраенне ў бліжэйшы час.


 
Давайце разбяромся, як Live Video мяняе звычны для нас маркетынг і што з гэтым рабіць.
 
1. Імгненная зваротная сувязь.
“Жывое” відэа ў Facebook, Periscope і іншых падобных дадатках – своеасаблівая фокус-група, патэнцыял якой можа дасягаць некалькіх тысяч удзельнікаў, а таксама эканамічна эфектыўны спосаб распаўсюдзіць новы прадукт альбо паслугу ў масах. Безумоўна, будуць “тролі”, якія паспрабуюць сабатаваць вашы онлайн-трансляцыі, аднак вы можаце быць упэўнены ў тым, што онлайн-зносіны – эфектыўны спосаб атрымаць зваротную сувязь і даведацца пра інсайты сваёй мэтавай аўдыторыі хутчэй, чым гэта зробяць канкурэнты.
 
2. Дэманстрацыя кампаніі – як яна ёсць на самой справе.
Відэа, як маркетынгавы інструмент, выкарыстоўвалася на працягу многіх гадоў, каб паказаць унутраную працу кампаніі. Канцэпцыю “накідалі”, сцэнарый напісалі, відэаролік знялі і адрэдагавалі. І толькі потым гэтае відэа размяшчаецца для грамадскасці. Гэта, канешне, добра для кампаніі, але, с другога боку, відэа можа быць успрынята аўдыторыяй як просты рэкламны ход і нічога болей. “Жывое” відэа дазваляе гледачам убачыць, як працуе кампанія на самой справе. Вы не можаце прытварыцца сапраўдным. Паказваць супрацоўнікаў, якія працуюць разам у пазітыўных абставінах, – гэта выдатны спосаб павышэння рэпутацыі любога брэнда.
 
3. Прывілеяваны рэжым для сапраўдных паклоннікаў.
Адно з самых вялікіх расчараванняў  даўніх прыхільнікаў брэнда заключаецца ў тым, што кампаніям у пагоні за прыбыткам да іх няма справы. Калі кампанія прымае рашэнне аб прамой трансляцыі мерапрыемства, выпуску новага прадукту альбо прэс-канферэнцыі, першымі, хто гэта ўбачыць, будуць падпісчыкі. І часцей за ўсё гэта лаяльныя кліенты, якія дбайна сочаць за навінамі кампаніі. Ранні доступ да важных навін і падзей кампаніі фарміруе ў такіх кліентаў пачуццё перавагі над асноўнай масай карыстальнікаў. Акрамя таго, гэта дае верным паклоннікам магчымасць уносіць свае рэкамендацыі і разлічваць на тое, што іх голас будзе пачуты адным з першых.


 
“Жывыя” сустрэчы – выдатны спосаб скараціць дыстанцыю паміж кампаніяй і кліентамі.
 
Калі вы ўсё яшчэ сумняваецеся, ці падыходзіць вам фармат “жывых” трансляцый, вось некалькі прыкладаў выкарыстання.

1. Служба онлайн-падтрымкі кампаніі.
“Жывое” відэа мадыфікуе вобраз кампаніі і забяспечвае імгненнае абслугоўванне кліентаў. Вы часта атрымліваеце  пытанні ад карыстальнікаў? Праводзьце FAQ у прамым эфіры! Тэмы, якія плануеце раскрыць у бліжэйшым выпуску, можна анансаваць загадзя ў сацсетках.                 Прыклад. Прапануеце праграмнае забеспячэнне? Дапамажыце людзям яго настроіць і паралельна абучыце эфектыўнаму выкарыстанню!
 
2. Дэманстрацыя прадукцыі альбо паслуг.
Прамая трансляцыя дэманстрацыі  прадукту –  эфектыўны метад павышэння канверсіі. Многія людзі, якія здзяйсняюць пакупку тэхнічна складаных тавараў, могуць звярнуцца да відэа дзеля таго, каб убачыць прадукт у дзеянні, перш чым прыняць рашэнне аб пакупцы.                 Прыклад. Раскажыце гікам аб “фішках” навейшай мадэлі тэлефона / пакажыце “будучым мамачкам” разнастайнасці калясак для немаўлят / дапамажыце маладым дзяўчынам вызначыцца з выбарам крэму, расказаўшы аб яго саставе і дзеянні (а можа, яшчэ і эфекце?). Выдатны спосаб развеяць сумненні пакупнікоў і схіліць іх  да пакупкі.
 
3. Магчымасць атрымаць водгукі кліентаў.
Водгукі ў сучасным свеце часта становяцца істотным фактарам у прыняцці рашэння аб пакупцы. Водгукі ў прамым эфіры ўспрымаюцца як больш сапраўдная інфармацыя. А здаровая крытыка можа быць таксама для вас карысная, напрыклад, для паляпшэння сэрвісу і выяўлення праблем у абслугоўванні.


 
4. Заставайцеся з кліентамі на кароткай назе.
Live Video дазваляе аператыўна паведамляць кліентам аб асноўных змяненнях, ажыццяўляць анонс маючых адбыцца мерапрыемстваў, прадуктаў, аператыўна дзяліцца навінамі кампаніі.     Прыклад. У вас дызайн-бюро? Пакажыце этапы працы, дзяліцеся лайфхакамі ва ўладкаванні  памяшканняў, дэманструйце, якія складанасці могуць узнікнуць у працэсе працы і як прафесійна вы іх рашаеце. 
 
5. Акцыі і спецыяльныя прапановы для лаяльных кліентаў.
Прамая трансляцыя – яшчэ адзін спосаб расказаць кліентам пра акцыі і спецыяльныя прапановы, якімі яны могуць скарыстацца. Зрабіце “жывое” відэа прома-акцыі, каб забяспечыць выгаду вашым кліентам. Гэта зробіць брэнд больш запамінальным, а патокавых кліентаў ператворыць у пастаянных.                                                                                           Прыклад. Магазін адзення можа праводзіць бясплатныя онлайн-кансультацыі па выбары вобраза на мерапрыемства і даваць зніжкі на пакупкі ў гэтым магазіне. Расказваць аб папаўненні асартымента альбо наадварот, аб сезонных распродажах.
 
Прамыя трансляцыі – новы трэнд маркетынгу. Ваша мэтавая аўдыторыя – 18–35 гадоў?  Тады вы проста не можаце ігнараваць новы інструмент камунікацыі. Не гатовы выйсці ў прамы эфір сёння? Пачніце стасункі з аўдыторыяй на звычнай для яе “тэрыторыі”, запусціўшы рэкламу ў сацыяльных сетках. А зрабіць гэта эфектна, а галоўнае – эфектыўна, мы вам дапаможам. Проста закажыце рэкламу ў сацыяльных сетках.
 
x