Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

01.07.2016

Карусель у сацыяльных сетках можа прынесці вам у 10 разоў больш пераходаў на сайт, чым стандартны рэкламны пост!

А ці ведаеце вы, што "карусель " у Facebook і Instagram можа прынесці вам у 10 разоў больш пераходаў на сайт, чым стандартны рэкламны пост? З дапамогай большай колькасці малюнкаў, можна дамагчыся значнага павялiчвання клікабельнасцi рэкламнага паста, што ў большасці выпадкаў прыводзіць да росту канверсіі .
 
Рэкламны фармат "карусель" ўяўляе сабой не адзін, а некалькі малюнкаў , размешчаных адзін за адным. Вось, дарэчы , адзін з прыкладаў выкарыстання гэтага інструмента вядомым аўтамабільным брэндам MINI.
 

 
З моманту ўвядзення гэтага рэкламнага фармату на Facebook прайшло не так шмат часу, а ён ужо паказвае даволі добрыя вынікі. Калі служба дастаўкі ежы Food Panda ўпершыню тэставала "карусель" у Facebook, паказчык CTR* вырас на 180%, а CPI** знізіўся на 39%.
 
*CTR вызначаецца як стаўленне колькасці клікаў на банэр або рэкламную аб'яву да ліку паказаў 
** CPI вызначаецца як суадносіны ліку установак прыкладання да агульнай колькасці паказаў рэкламнага паста з кнопкай "Усталяваць".
 
 
На сённяшні дзень фармат "карусель" у Facebook і Instagram дае важкія канкурэнтныя перавагі для рэкламадаўца
 
  • па-першае таму, што такі фармат асвоілі далёка не ўсе брэнды і ён яшчэ не "збіты".
  • па-другое: далёка не ўсе , хто паспеў асвоіць "карусель", валодаюць інструментам добра

Што ўяўляе сабой “карусель”

Такі рэкламны фармат дазваляе загружаць серыю з 3-5 малюнкаў у кожны асобны рэкламны пост у Facebook і Instagram (замест аднаго малюнка ў стандартным рэкламным пасце).
Карыстальнік, у сваю чаргу можа пракруціць галерэю да канца і праглядзець усе малюнкі, выкарыстоўваючы скрол.
Такім чынам, у бізнесу з'яўляецца магчымасць з дапамогай некалькіх малюнкаў распавесці сваю гісторыю і выбудаваць моцнае візуальнае ўзаемадзеянне з карыстальнікам.
 
Давайце разгледзiм, як можна выкарыстоўваць "карусель", на прыкладзе некалькіх папулярных брэндаў.
 
Паказваем лінейку тавараў (вітрыну тавараў)
Калі вам неабходна паказаць не адзін, а адразу некалькі тавараў, выкарыстоўвайце "карусель" у якасці своеасаблівай вітрыны, як зрабіў гэта сусветна вядомы брэнд адзення Banana Republic. Кампанія выкарыстала рэкламны фармат "карусель" і паказвала карыстальнікам адразу некалькі модных лукаў і варыянтаў камбінацый адзення з іх новай калекцыі джынсаў і кашуль. Каб павысіць ўцягнутасць для фотаздымкі запрасілі не звычайную мадэль, а папулярнага моднага блогера.

 
Аналагічны падыход выкарыстала кампанія Shuttrfly (міжнародны інтэрнэт-гігант які прадстаўляе паслугі па друку і нанясенню малюнкаў на разнастайныя носьбіты), апавясціўшы карыстальнікаў аб зніжках на сваім сайце. Але кампанія не стала ўжываць у рэкламе стандартныя малюнкi сваёй прадукцыі, замест гэтага, былі выкарыстаны малюнкі сабачак і мілыя каты. Пагадзіцеся, ну як тут не спыніцца і не прагартаць ўсе карцінкі да канца?

Яшчэ адной хітрасцю скарысталася кампанія Wendys. Каб разнастаіць фармат "каруселі", было вырашана не выкарыстоўваць пяць розных малюнкаў, а зрабіць адзін доўгі і разбіць яго на пяць частак. У выніку атрымаўся сапраўдны стол, глядзіце самі!
 

 
Падзеленыя на часткі малюнкі - самы просты і ў той жа час дзейсны спосаб выклікаць  цікаўнасць у таго, хто глядзіць.Першы малюнак павінны намякаць на працяг, так, каб карыстальнік проста не мог не зазірнуць далей. Жадаеце прарэкламаваць новыя тавары - такі варыянт выкарыстання каруселі дакладна для вас! Так, напрыклад, Tesco Food, не пакінула шанцаў карыстальнікам прайсці міма рэкламы смачнага тандура, размясціўшы яго часткі на чатырох малюнках у каруселі Instagram


Прасоўваем культуру брэнда
 
Няма нічога лепш, чым распавесці свету аб тым, што з сябе ўяўляе ваш брэнд. Карусель - гэта той самы інструмент, які можа дапамагчы вам зрабіць гэта незвычайна. Каб прыцягнуць у UBER новых кіроўцаў, кампанія запусціла рэкламную кампанію зрабіўшы акцэнт не толькі на стыльныя малюнкі, але і, што немалаважна, на подпісы да іх. У подпісах апісваліся перавагі працы кіроўцам у UBER. Акцэнт быў зроблены на матэрыяльныя выгады, а подпіс да першай карцінцы "Штотыдзень атрымлівайце грошы за сваё кіраванне" прымушаючы зацікаўленага карыстальніка прагартаць рэкламу да канца.
 
Pencils for Promise - некамерцыйная арганізацыя, якая займаецца падтрымкай адукацыі ў развіваючыхся краінах. Менавіта гэта Pencils for Promise стараецца распавесці, а галоўнае паказаць усім карыстальнікам.



Расказваем гісторыю
 
Рэстаран Minibar выкарыстоўвае "карусель", каб распавесці сваю гісторыю і даць карыстальніку адчуваць як гэта, атрымліваць асалоду ад напояў іх рэстаране. У подпісы да малюнкаў размешчаны зніжкавыя коды на заказ кактэйляў. Карыстальнікі могуць прагартаць малюнкi, знайсці свой любімы кактэйль ды і яшчэ і атрымаць зніжку! Выдатны ход, Minibar!
 

Цэлыя мультыплікацыйныя гісторыі выкарыстоўвае ў сваёй рэкламе кампанія па вытворчасці кандытарскіх вырабаў Cadbury. Каб даведацца, хто перамог ў цукерачым крыкеце, карыстальнік павінен цалкам прагартаць "карусель".
 

Што неабходна ведаць пра "карусель"

Выкажам здагадку, што вы ўжо вызначыліся са стратэгіяй і прыйшоў час падрыхтаваць выявы для "каруселі" у Facebook і Instagram.У першую чаргу, трэба праверыць які аб'ём тэксту змяшчаецца на вашым малюнку. Для рэкламных пастоў у Facebook і Instagram існуе 20% абмежаванні на тэкст. Не ўпэўнены, што ваш тэкст умяшчаецца ў пакладзеныя 20% - абавязкова праверце тут!
 
Асаблівасці фармату "карусель" для Facebook:

  • памер малюнка 600 * 600 рх 
  • тэкст у шапцы можа ўтрымліваць не больш за 90 сімвалаў 
  • спасылка ў загалоўку павінна змяшчаць не больш за 40 сімвалаў 
Асаблівасці фармату "карусель" для Instagram:

  • памер малюнка 600 * 600 рх 
  • тэкст у апісанні павінен змяшчаць да 2 200 сімвалаў 
Магчыма, прачытаўшы артыкул, хтосьці ўжо загарэўся жаданнем пратэставаць "карусель" у сваіх рэкламных кампаніях, а хтосьці, наадварот, палічыў такі фармат цалкам для сябе непадыходным. Мы, у сваю чаргу, раім вам эксперыментаваць з рэкламнымі інструментамі і не абмяжоўвацца стандартнымі фарматамі, бо хтосьці ўжо актыўна іх выкарыстоўвае, прыцягваючы новых пакупнікоў, а магчыма і вашых патэнцыйных кліентаў.
 

Крынiца:  https://designschool.canva.com
 
 
 
x