Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Інтэрнэт як сродак прасоўвання тавараў і паслуг

Наталля Канаплянікава

З кожным годам усё большая колькасць кампаній прыходзіць да разумення таго, што прасоўванне тавараў на рынак пры дапамозе інтэрнэт-сайта з'яўляецца адной з самых эфектыўных маркетынгавых стратэгій. Якія ж перавагі мае такі спосаб прасоўвання і якім чынам можна дасягнуць сур'ёзных вынікаў?

На першы погляд, асноўная і відавочная перавага – гэта наяўнасць уласнай пляцоўкі, на якой можна размяшчаць падрабязную інфармацыю пра тавары і паслугі, прычым гэтая пляцоўка знаходзіцца ў адкрытым доступе, а значыць, даведацца пра вашую дзейнасць можа максімальная колькасць людзей. Гэта, безумоўна, правільна, аднак гэта толькі вяршыня айсберга. Давайце разгледзем падрабязней, чаму прасоўванне тавараў на рынку Беларусі варта ажыццяўляць менавіта онлайн-шляхам.

  • Па-першае, у інтэрнэце адносна нізкі парог уваходжання ў бізнес: выдаткі на стварэнне сайта і яго комплекснае прасоўванне непараўнальны з тымі сумамі, якія даводзіцца несці ўладальніку звычайнай крамы, які аплочвае арэнду прасторнага памяшкання ў цэнтры горада і які растрачвае iльвіную долю сваіх грашовых сродкаў на прасоўванне тавару на рынак пры дапамозе вонкавай і ТВ-рэкламы.
  • Па-другое, прасоўванне новага прадукта заўсёды павінна пачынацца з аналізу існуючай сітуацыі. Інтэрнэт прадастаўляе для гэтага аптымальныя магчымасці: не ўстаючы з-за свайго працоўнага стала, вы можаце ацаніць дзеянні сваіх канкурэнтаў, правесці даследаванне сегмента рынку, бліжэй пазнаёміцца з патэнцыйнымі кліентамі і прывабіць іх увагу.
  • Па-трэцяе, прасоўванне прадукцыі на рынку патрабуе комплекснага падыходу, і інтэрнэт-маркетынг валодае шырокай палітрай магчымасцей: гэта прасоўванне ў пошукавых сістэмах, кантэксная і банэрная рэклама, работа ў сацыяльных медыя. Тут хаваецца яшчэ адна перавага онлайн-продажу: прасоўванне паслуг на рынак патрабуе пастаяннага шчыльнага кантакту з мэтавай аўдыторыяй, і дзе, як не ў інтэрнэце, вы знойдзеце гэты кантакт?
  • Прасоўванне прадукта на рынку павінна быць арыентавана на доўгатэрміновую перспектыву і, адначасова, быць дастаткова гнуткім, каб адказваць усім патрабаванням імклівай і зменлівай індустрыі. Комплекснае прасоўванне паслуг на рынку дазволіць вам дасягнуць менавіта такіх вынікаў: SEO забяспечыць стабільны прыток кліентаў, кантэксная і банэрная рэклама прывабяць увагу да акцый, зніжак і спецыяльных прапаноў, а праца ў сацыяльных рэсурсах дазволіць заваяваць вельмі каштоўную лаяльнасць мэтавай аўдыторыі.
  • Безумоўна, эфектыўнае прасоўванне тавару прадугледжвае пастаянны маніторынг выніковасці, ацэнку эфектыўнасці абранага вамі шляху. Аналітычны інструментарый інтэрнэт-маркетынгу (напрыклад, Яндэкс. Метрыка і Google Analytics) дазваляюць аператыўна ацэньваць выніковасць вашых дзеянняў, а значыць, своечасова ўносіць карэктывы ў стратэгію прасоўвання, і, такім чынам, траціць грошы і намаганні толькі на тое, што сапраўды прыносіць прыбытак.

Такім чынам, удумліва выкарыстоўваючы ўвесь комплекс пераваг прасоўвання ў інтэрнэце, вы зможаце дасягнуць шыкоўных вынікаў, і поспех не прымусіць сябе чакаць.


x