Група кампаній Webcom Media: Мінск, вул. Скрыганава, 6а, 4 паверх.

Маркетынгавы аўдыт сайта: новая паслуга групы кампаній Webcom Media

Група кампаній Webcom Media© прапануе новую паслугу – маркетынгавы аўдыт сайта. Яна арыентавана на шырокае кола кліентаў, у першую чаргу на тых, хто толькі запускае свой сайт або стварае новы бізнес. Прафесійны маркетынгавы аўдыт – тая адпраўная кропка, з якой распачынаецца прасоўванне бізнесу ў інтэрнэце.

Якія задачы вырашае аўдыт?


Уявіце: вы замовілі распрацоўку сайта, уклалі ў яго немалыя грошы. Напоўнілі сайт кантэнтам, аплацілі кантэксную рэкламу і прасоўванне. Але рэальнай аддачы ад укладанняў няма, выдаткаваныя на маркетынг сродкі не вяртаюцца, новыя кліенты не з’яўляюцца або іх вельмі мала.

Як зразумець, што вы зрабілі не так? Чаму праца сайта не прыносіць жаданых вынікаў?

Маркетынгавы аўдыт дазваляе знайсці адказы на гэтыя пытанні. Пасля грунтоўнага аналізу сайта будзе зразумела:

  • ці ўсе работы на сайце былі выкананы граматна;
  • якія памылкі былі дапушчаны яшчэ на стадыі праектавання;
  • па якіх менавіта прычынах адсякаецца істотная доля патэнцыйных кліентаў.

Калі сайт, які мусіць прадаваць, не выконвае сваіх функцый, зусім не абавязкова замаўляць новы. Нават грубыя памылкі можна выправіць, але для пачатку іх трэба як мінімум разгледзець. Гэта і ёсць найважнейшая задача маркетынгавага аўдыту.

Асноўныя этапы работ


Як праходзіць маркетынгавы аўдыт сайта? Коратка апішам асноўныя этапы работ.

  • Аналіз МА. Патрэбныя інструменты: брыфаванне кліента, сістэмы вэб-статыстыкі Яндэкс.Метрыка, Google Analytics, апытанне, анкетаванне.
  • Вызначэнне мэтаў і задач. Гэта могуць быць: вывучэнне нішы – перспектыўныя рызыкі, канкурэнтны асяродак (колькасць сайтаў прамых і непрамых канкурэнтаў, іх асартымент, умовы аказання паслуг або продажу тавараў, узровень сэрвісу, цанавая палітыка, рызыкі і перспектывы), эфектыўнасць бягучых маркетынгавых мерапрыемстваў.
  • Аналіз бягучай стратэгіі або распрацоўка новай. У залежнасці ад сайта, яго мэтаў і задач.
  • Аналіз каналаў прасоўвання. SEO, кантэксная рэклама Яндэкс.Дырэкт, Google Adwords, кантэксна-медыйная рэклама, SMM, Яндэкс.Маркет.
  • Аналіз магчымасцей для павелічэння канверсіі. Выкарыстанне сэрвісаў вэб-статыстыкі Яндэкс.Метрыка, Google Analytics, А-В-тэставанне, аўдыту, юзабіліці.

Што замоўца атрымае ў выніку?


Вынікам маркетынгавага аўдыту сайта будзе падрабязная справаздача з ёмістымі парадамі (рэкамендацыямі - інструментамі, якія дазваляюць выправіць становішча так, каб праблема была вырашана).
У гатовую справаздачу, у тым ліку, будуць уваходзіць:

  • Апісанне мэтавай аўдыторыі (МА). Мы прааналізуем патрэбы, мадэлі паводзінаў, запыты і іх фармуліроўку. На падставе гэтай інфармацыі кліенту будуць прапанаваны рэкамендацыі па павелічэнні наведвання сайта, канверсіі і каналах;
  • Падрабязная справаздача па бачнасці сайта ў выніках пошуку. Пошукавы аўдыт дазваляе выявіць перавагі і недахопы сайта, параўнаць яго з канкурэнтамі, даць канкрэтныя рэкамендацыі па паляпшэнні сітуацыі.
Тэрмін правядзення маркетынгавага аўдыту: ад 2-х тыдняў да 1 месяца.

Кошт: разлічваецца індывідуальна.

Кожны рубель, укладзены ў маркетынг у інтэрнэце, павінен у выніку акупіцца і прынесці прыбытак. А для гэтага вельмі важна распрацаваць канкрэтную стратэгію прасоўвання, вызначыць мэты і задачы, якія вырашае менавіта ваш сайт.

Маркетынгавы аўдыт сайта не стане бізнес-панацэяй і не гарантуе неверагоднай плыні кліентаў на наступны ж дзень пасля атрымання аналітычнай справаздачы. Але дзякуючы яму вы адназначна зразумееце, што рабілі не так, як выправіць дапушчаныя памылкі і куды рухацца далей. А гэта ўжо палова поспеху ў любым бізнесе.

x