Неделя байнета Конференция по интернет-маркетингу Хочу посетить 4 - 7 Апреля

Публікацыі

Эксперты Webcom Media

Чаму “УКантакце” карыстаецца попытам у рэкламадаўцаў? Прычына ў велізарнай колькасці інфармацыі, якую карыстальнікі пазначаюць у асабістых профілях. Можна без праблем даведацца пра пол, узрост, сямейнае становішча, інтарэсы, хобі і ўсё астатняе, што так важна для рэкламы ў сацыяльных сетках.


Нягледзячы на здавалася б глабальныя змяненні ў галіне пошукавага прасоўвання сайтаў, якія адбыліся ў мінулым годзе, рэцэпт поспеху застаўся ранейшым. У ім усяго два асноўных інгрэдыента: кантэнт і спасылкі.


Група кампаній Webcom Media прапануе новую паслугу – маркетынгавы аўдыт сайта. Яна арыентавана на шырокае кола кліентаў, у першую чаргу на тых, хто толькі запускае свой сайт або стварае новы бізнес. Прафесійны маркетынгавы аўдыт – тая адпраўная кропка, з якой распачынаецца прасоўванне бізнесу ў інтэрнэце.


Ганна Хадановіч, Marketing.by

Артыкул паводле даклада на Канферэнцыі «Прасоўванне сайтаў у беларускім інтэрнеце. Рэвалюцыя» Вольгі Яцынай, кіраўніка аддзела кантэкстнай рэкламы кампаніі Promo Webcom.


Ала Налівайка

Калі SEO-кампанія з-за гэтых дзесяці прычынаў правальваецца, кліент ужо ведае адказ на першае пытанне. Зрэшты, аптымізатар таксама. Самае галоўнае, што вынікі іх высноваў звычайна не супадаюць. Натуральна, аптымізатар праз сваю сціпласць і любоў да заказчыка ніколі свой сакрэт не раскрые. Ён будзе і далей ціхенька рабіць сваю працу і шукаць адказ на другое пытанне


Webcom Media

Калі вы толькі пачынаеце сваю рэкламную кампанію ў інтэрнэце, то напачатку вельмі істотна валодаць інфармацыяй аб коште пытання, а канкрэтна, аб значэнні такіх параметраў як час і грошы. Яны граюць ключавую ролю ў прыняцці рашэння, неабходна вам гэта ці не. Калі ж прынята рашэнне, што неабходна, то прыходзіць наступнае пытанне: дзе распачаць сваю рэкламную кампанію, каб дасягнуць максімальна эфектыўнага выніку?


Webcom Media

Ва ўмовах фінансавага крызіса многія прагрэсіўныя рэкламадаўцы сталі разглядаць кантэкстную рэкламу як адзін з самых эфектыўных інструментаў інтэрнэт-прасоўвання


Старонкі: 1  |  2  |  3  |   [ далей ]

x